BellaSwan Skrevet 13. januar 2018 #1 Skrevet 13. januar 2018 Noen som har sett den? Har fått god kritikk jevnt over. Synes dere den er så god som kritikerne sier? Fått 8,5 på IMDb. Har sett alle 8 episoder og synes serien er helt grei. To misfits som finner hverandre. Litt sånn Bonnie & Clyde følelse over det. Us against the world. Korte greie episoder på rundt 20 min.
stan Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Den er grei nok. Men samtidig bra nok til at jeg har så alle episodene på en kveld (i går). 3
aGirl Skrevet 15. januar 2018 #3 Skrevet 15. januar 2018 (endret) Jeg så også hele serien på en kveld. Må si jeg synes den var utrolig god. Det var forfriskende å se tenåringer som spiller tenåringer og ikke voksne folk i tjueåra late som de er 17 år. Manus, soundtrack og skuespillet var utmerket. Likte også veldig godt at det ikke så typisk britisk ut, men mer som en amerikansk road-movie. Dessuten tok serien en helt annen vending enn det jeg trodde etter å ha sett traileren og på en god måte. Var litt redd for at den skulle ligne på Atypical, men det gjorde den heldigvis ikke. Slutten var hard og brutal, men helt riktig. Håper det kommer en sesong til, lurer på hvordan det går med dem.. Endret 15. januar 2018 av aGirl Skrivefeil 5
Gjest Linaria Skrevet 15. januar 2018 #4 Skrevet 15. januar 2018 4 minutter siden, aGirl said: Jeg så også hele serien på en kveld. Må si jeg synes den var utrolig god. Det var forfriskende å se tenåringer som spiller tenåringer og ikke voksne folk i tjueåra late som de er 17 år. Manus, soundtrack og skuespillet var utmerket. Likte også veldig godt at det ikke så typisk britisk ut, men mer som en amerikansk road-movie. Dessuten tok serien en helt annen vending enn det jeg trodde etter å ha sett traileren og på en god måte. Var litt redd for at den skulle ligne på Atypical, men det gjorde den heldigvis ikke. Slutten var hard og brutal, men helt riktig. Håper det kommer en sesong til, lurer på hvordan det går med dem.. De er voksne folk i tjueåra som later som de er 17. Hun som spiller Alyssa er 25 og James er 22. Har sett nesten hele serien nå, og elsker den. Utrolig bra humor.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #5 Skrevet 15. januar 2018 8 hours ago, aGirl said: Jeg så også hele serien på en kveld. Må si jeg synes den var utrolig god. Det var forfriskende å se tenåringer som spiller tenåringer og ikke voksne folk i tjueåra late som de er 17 år. Manus, soundtrack og skuespillet var utmerket. Likte også veldig godt at det ikke så typisk britisk ut, men mer som en amerikansk road-movie. Dessuten tok serien en helt annen vending enn det jeg trodde etter å ha sett traileren og på en god måte. Var litt redd for at den skulle ligne på Atypical, men det gjorde den heldigvis ikke. Slutten var hard og brutal, men helt riktig. Håper det kommer en sesong til, lurer på hvordan det går med dem.. jenta er 25 år,og gutten er 22 år i virkeligheten.. Anonymkode: 474dc...548
aGirl Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jenta er 25 år,og gutten er 22 år i virkeligheten.. ja det er supert. Endret 15. januar 2018 av aGirl 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #7 Skrevet 15. januar 2018 Syntes den var bra! Men vond slutt (skal ikke spoile) Anonymkode: 0c711...0a9
Maleficenta Skrevet 15. januar 2018 #8 Skrevet 15. januar 2018 På 13.1.2018 den 11.34, Mädchen skrev: Noen som har sett den? Har fått god kritikk jevnt over. Synes dere den er så god som kritikerne sier? Fått 8,5 på IMDb. Har sett alle 8 episoder og synes serien er helt grei. To misfits som finner hverandre. Litt sånn Bonnie & Clyde følelse over det. Us against the world. Korte greie episoder på rundt 20 min. Sett noen få episoder. Ble for sært for meg
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #9 Skrevet 15. januar 2018 Jeg likte serien, og funket godt som underholdning en kjedelig søndag kveld. Jeg forstår for øvrig at den ikke er helt for alle, for den ER faktisk veldig sær. Det er jo ikke to "typiske" tenåringer. Den gjør det nok så bra fordi den er forfriskende blant alle de typiske amerikanske seriene Anonymkode: 67bad...bea
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #11 Skrevet 15. januar 2018 6 hours ago, aGirl said: ja det er supert. hæ? Anonymkode: 474dc...548
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #12 Skrevet 16. januar 2018 På 15.1.2018 den 1.56, aGirl skrev: Det var forfriskende å se tenåringer som spiller tenåringer og ikke voksne folk i tjueåra late som de er 17 år. Begge er i tyveårene! Hun fyller 26 i år, mens han fyller 23. Anonymkode: 2f5c2...cb7
millenniumina Skrevet 31. oktober 2019 #13 Skrevet 31. oktober 2019 Noen som «gleder» seg til sesong 2? Hadde virkelig sansen for sesong 1.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #14 Skrevet 31. oktober 2019 Begge er i tyveårene. Hun fyller 27 i år og han 24 i år Anonymkode: d9eb8...e1d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #15 Skrevet 31. oktober 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Begge er i tyveårene. Hun fyller 27 i år og han 24 i år Anonymkode: d9eb8...e1d Eksepsjonelt nyttig svar. Du tenkte kanskje at noen hadde problemer med å regne ut hvor gamle de har blitt siden i fjor? Anonymkode: eea3c...4ee
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #16 Skrevet 31. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksepsjonelt nyttig svar. Du tenkte kanskje at noen hadde problemer med å regne ut hvor gamle de har blitt siden i fjor? Anonymkode: eea3c...4ee Ikke alle er observange på årstall i trådene, derfor fint at det blir oppklart til nytte og glede for nye debattanter i tråden. Anonymkode: d9eb8...e1d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #17 Skrevet 31. oktober 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle er observange på årstall i trådene, derfor fint at det blir oppklart til nytte og glede for nye debattanter i tråden. Anonymkode: d9eb8...e1d Hadde vært mye mer nytte og glede i å diskutere selve serien... Anonymkode: eea3c...4ee
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #18 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde vært mye mer nytte og glede i å diskutere selve serien... Anonymkode: eea3c...4ee Serien handler om 2 voksne folk i tjueåra (26+23) som later som de er 17. Manus, soundtrack og skuespill er utmerket. Det er også spennende Anonymkode: d9eb8...e1d 1
Zenhouse Skrevet 31. oktober 2019 #19 Skrevet 31. oktober 2019 Likte serien veldig godt! Og fikk helt dilla på sangen «in my room» med Graham Coxon 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå