Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #21 Skrevet 8. februar 2005 Vi har leid Tårnsuiten på Grand. Gleder oss masse! Den er helt fantastisk! Får champagne og jordbær dyppet i sjokolade når vi kommer utpå natten og champagne-frokost servert i tredje etasje på suiten på morgenen.
Alida Skrevet 8. februar 2005 #22 Skrevet 8. februar 2005 Vi har leid Tårnsuiten på Grand. Gleder oss masse! Den er helt fantastisk! Får champagne og jordbær dyppet i sjokolade når vi kommer utpå natten og champagne-frokost servert i tredje etasje på suiten på morgenen. Den hadde vi også. Gled dere , var helt fantastisk ! Sjefen til mannen ordnet det så vi fikk beholde den til mandag, og det var utrolig deilig å slippe å dra hjem på søndagen, men kunne kose seg og slappe av litt til.
Miori Skrevet 10. februar 2005 #23 Skrevet 10. februar 2005 Vi reiser hjem vi... Men kommer til å fortelle alle at vi har bestilt hotell rom jeg flipper nok helt ut om noen har fylt huset vårt med isoporkuler ol.. så min forlover skal pynte her hjemme hos oss.. Og hun stoler jeg mer enn 100 % på! :enig_animasjon:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå