Gå til innhold

Bryllupsnatta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere ha bryllupsnatta? Jeg ser for meg at vi er rimelig utslitte etter en veldig lang dag. Men har liksom ikke lyst til å sove hjemme i min egen seng heller ( vi bor vekke til vanlig) i huset til mamma og pappa. Tenker kanskje på en hytte? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal overnatte i et stabbur fra 1700 tallet, som er gjort om til brudesuite. Det ligger ca. 50 meter fra festlokalet, og har deilig moderne bad og en kjempefin seng! Er visstnok håndspålagt og det følger mye historie med stedet... Håper bare vi får sove litt... :wink:

Skrevet

Vi skal holde festen på hotell. Eneste hotellet i byen. Alle langveisreisende gjester skal sove der, og det skal vi også.

Skrevet

Vi skal sove hjemme hos oss selv.

Blir bare mer og mer glad for den avgjørelsen. Deilig å våkne i egen seng dagen etter.

Forloverne våre skal hjem hit i løpet av dagen å pynte litt for oss. :)

Skrevet

Vi regner ganske sikkert med å overnatte på Losby der vi skal ha festen, og ha en avsluttende frokost dagen etter med de gjestene som velger å overnatte der. (håper det blir mange!!!!!!)

Synes dette blir en fin avslutning på feiringen!

Skrevet

Vi hadde i utgangspunktet bestilt en vanvittig fin brudesuite, men etterhvert som dagen nærmet seg ble jeg mer og mer klar over at jeg ønsket å sove hjemme. Og jeg skal love deg at jeg var glad for å våkne opp hjemme i min egen gode seng :)

Skrevet
Vi skal sove hjemme hos oss selv.

Blir bare mer og mer glad for den avgjørelsen. Deilig å våkne i egen seng dagen etter.

Vi skal også sove hjemme men skal søre for at INGEN har adgang til huset mens vi ikke er hjemme på bryllupsdagen - er livredd for at folk skal finne på masse tull!

Skrevet

Vi holdt fast på at vi skulle sove i brudesuiten vi, slik at ingen andre enn mamma visste at vi satte kursen hjemover :wink:

Skrevet

Vi skal også sove hjemme men skal søre for at INGEN har adgang til huset mens vi ikke er hjemme på bryllupsdagen - er livredd for at folk skal finne på masse tull!

Jeg stoler 100% på forloveren min og vet at hun aldri ville gjort noe tull. Siden det er henne og mannen hennes som pynter blir det bare kos.

Hvis de gjør noe tull er det hvertfall helt uskyldig :)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Vi skal ha festen på hotell og overnatter der. INGEN skal få vite hvilket rom vi har - orker ikke noe tull med seng, do osv. Synes faktisk ikke det er morsomt :tunge1:

Skrevet

Vi var faktisk ikke så utslitte etterpå vi, så jeg er glad vi valgte hotell, noe vi bestemte i siste liten. Drakk champagne, badet, pratet om alle inntrykkene osv.

Skrevet
Vi skal ha festen på hotell og overnatter der. INGEN skal få vite hvilket rom vi har - orker ikke noe tull med seng, do osv. Synes faktisk ikke det er morsomt  :tunge1:

Men det vet vel vennene deres?

Hvor utrolig råttent er det ikke å ødelegge den natta med knekkebrød i senga og andre "morsomme" ting?

Glad ingen av de som har tilgang til vår leilighet tenker sånn. (Selv om jeg har noen venninner som kunne ha ødelagt alt)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Tror de aller fleste av vennene våre (og familien) holder seg borte fra det - og de vet hva vi mener.

Men tar ingen sjanser... Derfor får ingen vite hvor vi ligger.

Skrevet

Vi må finne en brudesuite. et par av kameratene til samboeren min har nøkkel her hjem så vi tørr ikke reise hjem - hehehe de er jo så snille, men man vet jo aldri da....

Skrevet

Vi skal overnatte i brudesuiten på et hotell som ligger like ved festlokalet. Regner med at vi spiser frokost sammen med gjestene dagen etterpå (det er ganske mange tilreisende). Jeg er ikke bekymret for at noen skal finne på noe tull med rommene.

Skrevet

vi skal overnatte i brudesuiten...gleder meg kjempemasse. jeg vet ikke hvilket hotell det er, og forloveden sier det venter en overraskelse når vi kommer. syns det er litt kjekt når jeg ikke vet noen tin... :hoppe:

Skrevet

Juniorsuite på Grand Hotel med utsikt over Karl Johan. Tror det blir romantisk... :hjerte:

Vi skal ha bryllupsfeiringen i samme by som vi bor. Prioriterer likevel å ha bryllupsnatten på hotell.

Skrevet

Vi overnattet på hotell. Skulle egentlig hatt bryllupssuite, men denne var under oppsussing til våre store irritasjon. (Dette fikk vi vite bare få dager før...) Vi endte derfor opp på et nyoppuset rom til en billig penge siden de gav oss det hele som kompensasjon. :wink:

Skrevet

Vi sover på slottet der vi har bryllupet (hvis alt går etter plan) og spiser frokost med alle overnattingsgjester dagen etter.

Skrevet
Vi hadde i utgangspunktet bestilt en vanvittig fin brudesuite' date=' men etterhvert som dagen nærmet seg ble jeg mer og mer klar over at jeg ønsket å sove hjemme. Og jeg skal love deg at jeg var glad for å våkne opp hjemme i min egen gode seng :)[/quote']

Sånn var det her også.Og ingen uten jeg og mannen visste at vi sov hjemme :ler:

Koldbruna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...