Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lønner det seg å sitte på gjerdet å vente, eller blir ikke prisene billigere jo tettere på ankomst man kommer?

Dette gjelder en middels stor by i England. 

Noen som har erfaring? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke spiller noen rolle hvilket hotell det blir lønner det seg å vente. 

Anonymkode: 78867...ca8

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvis det ikke spiller noen rolle hvilket hotell det blir lønner det seg å vente. 

Anonymkode: 78867...ca8

Takk for svar. 😘 Vi må ha et sentrumsnært hotell da vi ikke skal leie bil. Lønner det seg da fremdeles å vente mener du?

Skrevet

Risikoen er jo at det blir fullt....

Anonymkode: aa6df...2f5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Risikoen er jo at det blir fullt....

Anonymkode: aa6df...2f5

Ja det er helt klart en mulighet, selv om den nok ikke er kjempestor i denne byen i februar måned. 

Skrevet

Det lønner seg å bestille senest 4 måneder før ankomst, hvis du ikke venter helt til siste sekund. Min erfaring med å vente lenge er at de siste rommene er dyrest fordi etterspørselen er stor og folk er desp

Anonymkode: 63906...f59

• Liker 1
Skrevet

Sjekk hva prisene er hvis du skulle reist i morgen. Hvis ikke du finner gode tilbud nå bør du ikke satse på at du gjør det når du skal bestille heller.

Anonymkode: 6dc8c...00c

Skrevet (endret)
On 1/13/2018 at 3:50 PM, AnonymBruker said:

Det lønner seg å bestille senest 4 måneder før ankomst, hvis du ikke venter helt til siste sekund. Min erfaring med å vente lenge er at de siste rommene er dyrest fordi etterspørselen er stor og folk er desp

Anonymkode: 63906...f59

22 hours ago, AnonymBruker said:

Sjekk hva prisene er hvis du skulle reist i morgen. Hvis ikke du finner gode tilbud nå bør du ikke satse på at du gjør det når du skal bestille heller.

Anonymkode: 6dc8c...00c

Takk for svar. :-) Jeg booket rom med fri avbestilling, så synker prisene drastisk, er det mulig å kansellere. Men jeg forstår at det er lite trolig at det skjer. 

Endret av Ulven
  • Liker 1
Skrevet

En måned før. Kontakt gjerne hotellet direkte, ofte får du best pris da. 

Anonymkode: 48fae...9a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...