Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kan en spørre noen som ikke er invitert til bryllupsfesten om å gjøre en slik oppgave? Som f.eks. kollegaer. eller blir det frekt synes dere?

Jeg hadde blitt glad for å bli spurt om noe sånt, har giftet meg selv og vet godt hva det koster og hvordan man velger ut hvem man inviterer.

Hadde en kollega eller "perifer venn" spurt om noe sånt hadde jeg syntes det var kjempestas.

De gavene som ble levert før bryllupet pakket vi opp kvelden før, alt annet ble pakket opp av hjelperne våre i bryllupet. Syntes det var helt greit sånn jeg, vi brukte god tid på å se over gavebordet flere ganger på den store dagen, og brukte flere timer på å gå igjennom alt dagen etter. Syntes det var helt greit slik jeg, selv om jeg er veldig glad i å åpne gaver selv også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Av en eller annen grunn gikk noe galt underveis, en av de som skrev hadde vist ikke skjønt poenget helt (...) og skrev kun ting som dette:

(1) Tante Lise og onkel Per: Glass

(2) Nabo og nabofruen: Tallerkner

(3) Frank og Kari: Service

(4) Nils og Nora: Glass

Og i ett tilfelle betydde "Glass" to Farrisglass fra Hadeland, i et annet seks vinglass i en annen serie... "Service" kunne bety kopp+skål+asjett eller seks middagstallerkner...

Så selv om det stod ett nummer forran navnene i lista ..

Ja denne kan jeg også skrive under på at jeg har vært borti.

Så jeg tror det er viktig at du forklarer det åssen du vil ha det gjort.

Koldbruna

Koldbruna

Skrevet

Enkelte velger å levere gaven før. Så de gavene som blir levert før åpner vi dagen før.

Skrevet

Me har nettopp hatt ein disputt på gåveopningsspørsmålet og me har avgjort at me skal opna gåvene frå våre næraste.

- God idè frå min kjære.

Dei andre gåvene vil me at søstera mi (13) skal opne og "nestforlovar" skriva opp. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...