Gå til innhold

Gir dere "like" til dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om folk her inne gir "like" til seg selv og hvis dere gjør det, hvor ofte gjør dere det? :biggrin:

Anonymkode: e1574...83e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, hele tiden.

Anonymkode: 959f2...924

• Liker 2
Skrevet

Bare til mine bedre innlegg. :)

Anonymkode: 116e6...b0c

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg bryr meg ikke om jeg får likes eller om det virker som om andre liker det jeg skriver. hvor mange som er uenige eller enige med meg spiller ingen rolle

Anonymkode: 7ac16...cbe

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om folk her inne gir "like" til seg selv og hvis dere gjør det, hvor ofte gjør dere det? :biggrin:

Anonymkode: e1574...83e

Jada. Men kun av hensyn til trådstarter slik at h*n skal se at flere er enige i det viktige som jeg skriver (i alvorlige saker).

Anonymkode: a9964...4d9

• Liker 1
Skrevet

Sjelden men hvis jeg ikke har fått noen likes på et innlegg jeg selv mener har gode poenger og andre har fått like så liker jeg eget innlegg for å poengtere at det er bra. 

Anonymkode: 11442...551

• Liker 1
Skrevet

Mine beste innlegg har jeg ikke selv likt, og de har fått over 100 likes. Men jeg skrev de dessverre anonymt :grine::grine:

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Mine beste innlegg har jeg ikke selv likt, og de har fått over 100 likes. Men jeg skrev de dessverre anonymt :grine::grine:

Det plager også meg at jeg får flere likes når jeg er anonym enn ellers. (Vennligst ikke likes på dette innlegget.)

Jeg gir i utgangspunktet ikke likes til meg selv men det hender at jeg har kommet over et knakende godt innlegg i en gammel tråd og etterpå lurt på det var jeg som skrev innlegget.

Anonymkode: 41c32...0da

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det plager også meg at jeg får flere likes når jeg er anonym enn ellers. (Vennligst ikke likes på dette innlegget.)

Jeg gir i utgangspunktet ikke likes til meg selv men det hender at jeg har kommet over et knakende godt innlegg i en gammel tråd og etterpå lurt på det var jeg som skrev innlegget.

Anonymkode: 41c32...0da

For å finne ut om det er ditt, kan du poste et nytt anonymt innlegg i samme tråd (hvis du fremdeles har samme bruker). Da ser du på anonym-koden om det innlegget er ditt.

• Liker 1
Skrevet

Ja, ofte. Også denne gangen. 

Anonymkode: c88ce...bde

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...