AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Hva foretrekker du nå innerst på vinteren og hvorfor? Bor du i by eller på bygda, og hvilket kjønn er du? Anonymkode: 7e5d9...ce1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Går egentlig for det samme Anonymkode: 575c4...79e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 Elsker litt tykk strømpebukse med knelange adidas, nike eller vans sokker over og skjørt, for det føles nesten litt sommerlig ut. Anonymkode: ac2c8...e3b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #4 Skrevet 13. januar 2018 A lo lo lo longs, å lololo longs longi longs longs longs. 🎵🎶🎶 Anonymkode: 35a03...99e 1
Perelandra Skrevet 13. januar 2018 #5 Skrevet 13. januar 2018 Under bukse bruker jeg longs, og under skjørt/kjoler bruker jeg strømpebukse. Longs er mest behagelig og praktisk, men til skjørt ser det penere ut med strømpebukse.
Cata Skrevet 13. januar 2018 #6 Skrevet 13. januar 2018 Longs. Fryktelig upraktisk med føttene på strømpebuksa. Vil heller ha separate sokker. 1
Salka Skrevet 13. januar 2018 #7 Skrevet 13. januar 2018 Hvorfor har det noe å si om man bor i byen eller på bygda når det gjelder strømpebukse eller longs? Jeg bruker longs under (ride)bukser og strømpebukse under kjole/skjørt. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. januar 2018 #8 Skrevet 13. januar 2018 Bruker longs(ull), liker ikke strømpebukse.
_popcorn_ Skrevet 13. januar 2018 #9 Skrevet 13. januar 2018 Jeg bruker kun longs, aldri strømpebukse, for å holde varmen. Dette av den enkle grunnen at om man svetter på beina kan man enkelt bytte sokker til rene/tørre sokker. Og jeg bor i by nå, og gjorde akkurat det samme når jeg bodde landlig.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #10 Skrevet 13. januar 2018 Bruker ull-longs (ullundertøy) under den fora Felleskjøpet-dressen min når det er kaldt. Bor på bygda, ja. Da jeg bodde i byen brukte jeg aldri strømpebukse eller longs. Anonymkode: 8a153...cb8
Morpheus Skrevet 13. januar 2018 #11 Skrevet 13. januar 2018 Bruker stort sett strømpebukse under om vinteren. Synes det er mest praktisk til hverdagsbruk. Men hvis jeg er i settinger der jeg kan bli våt på benene. Da går jeg for longs. Slik at jeg ev. Lett kan skifte sokker. Mann og bor ikke direkte i en by.
Perle Skrevet 13. januar 2018 #12 Skrevet 13. januar 2018 Det finnes seriøst egene fetish-fora for dette bare dom et tips, men jansje litt gleden er de "uskyldige" svarene. Hva vet jeg? Meeen, jeg er i det "gode hjørnet" i dag og kan "bidra litt". Altsp Bruker aldri strømper under jeans, foruten bare til dressbukser. Går mye i kjole/skjørt hele året og buker da strømpebukser av variende tykkelse og materiell i ifra antrekk og årstid. Hjemme kan jeg godt hå rundt i stillongs. Bruker dette under arbeids/ftiluftstøy. Strøpebukser er til slik upraktisk da alt må byttes om en bli våt på føttene. Hilsen kvinne: 33 år. Bor landlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå