AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Kvinner, i alle fall de som er normalt attraktive, som kanskje gjelder 75%, har ganske lette liv. Sånn realistisk sett, selv om de selv ikke vet det. De kan bare svirre rundt, ikke gjøre en dritt, kanskje ta en kontorjobb eller starte i et lavlønnsyrke. Så likevel finne seg en eller annen mann som både vil ta seg av henne og elske henne. Kvinners status har lite å si i forhold til tiltrekning, selv om intelligens selvsagt har det. De fleste kvinner kan leve ganske gode liv, selv om de materielt ikke gjør det bra. De kan få dekt alle sine sterkeste behov. Det kan naturligvis ikke menn, fordi kvinner selekterer bort menn som gjør det dårligere. De må enten gjøre det bra i forhold til utdanning, jobb, det sosiale liv eller så må de være hot as hell. Det eneste kvinnene trenger å gjøre for å være bedre stilt fra fødsel av enn de fleste menn, er å ikke få et barn utenfor ekteskap eller langvarige samboerskap. Det er det eneste de trenger å gjøre for å ha et godt utgangspunkt. For etter de får barn, mister de mye av deres attraktivitet. Fordi menn føler det blir feil av å ta vare på barn som ikke er like dem selv. Det er en naturlig forsvarsmekanisme. Hvorfor kaster kvinner bort kapitalen sin? Når kvinner har et så stort overtak, hvorfor kaster de det så ofte bort? Anonymkode: 95a7e...53f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Det er selvsagt ikke hele kapitalen. De fleste finner jo en mann selv om de tidligere har fått et barn, men det blir vanskeligere. De må som oftest ned på noen av kravene. Eks. snekker istedenfor en politimann. Anonymkode: 95a7e...53f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e337d...76f Anonymkode: 95a7e...53f
Djungelvrål Skrevet 13. januar 2018 #6 Skrevet 13. januar 2018 Ska vedde på at TS ønsker han hadde innovertiss. 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #7 Skrevet 13. januar 2018 Jeg trives nok best alene, uten en partner. Anonymkode: 955a2...fe3 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #8 Skrevet 13. januar 2018 Jeg har gjort alt feil hele livet. Profesjonsstudium, leilighetsskjøp, krevende jobb. Og nå blir jeg fortalt jeg kunne bare svirret rundt og flørtet litt og fått alt opp i hendene 😭 Anonymkode: 4b1c3...e63 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #9 Skrevet 13. januar 2018 Det er den rareste påstanden jeg har lest i hele dag. Jeg ønsker god bedring til ts og lykke til videre i livet. Anonymkode: 2e5a8...ff8
herzeleid Skrevet 13. januar 2018 #10 Skrevet 13. januar 2018 Poenget i tråden er vell at attraktiviteten til menn, i mye større grad enn for kvinner, henger sammen med status, karriære, utdannelse og økonomi, og at attraktiviteten i større grad kommer "gratis" for kvinner. Det stemmer for så vidt, men det medfører at veldig lite attraktive kvinner har mye vanskeligere for å bli attraktive enn i utgangspunktet attraktive menn, og at den "gratis" attraktiviteten mange kvinner får taper seg veldig fort med alderen, så jeg er nok ikke enig i at det nødvendigvis er "lettere" for kvinner generelt. 1
Trolltunge Skrevet 13. januar 2018 #11 Skrevet 13. januar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er selvsagt ikke hele kapitalen. De fleste finner jo en mann selv om de tidligere har fått et barn, men det blir vanskeligere. De må som oftest ned på noen av kravene. Eks. snekker istedenfor en politimann. Anonymkode: 95a7e...53f Hvorfor er en snekker mindre attraktivt enn en politimann? Jeg ville heller hatt en handy snekker enn en politimannen. Hvilken fortrinn mener du at en politimann har? Å være politi er ikke noe høystatusyrke. Nå bryr jeg meg veldig lite om høystatus, men denne sammenligningen fant jeg rar. Jeg ville forøvrig heller hatt en snekker enn en advokat også. Men når jeg velger meg partner vil yrket stå langt bak i det som blir vurdert. At han har et yrke, og at han forsørger seg selv, betyr mye mer enn akkurat hva han forsørger seg med. Og hvordan han er som person topper yrkestittel 10 ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #12 Skrevet 13. januar 2018 Etter min erfaring bryr ikke menn seg om man har barn fra før. Aldri vært et problem for verken meg eller venninner. Tror faktisk det er verre for menn med barn, de må ofte gå etter damer som også har barn. Anonymkode: 107d4...4a7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå