Gå til innhold

Pupper og Amming

Fremhevede innlegg

Gjest Gjestus
Skrevet

Jegg har ikke særlig lyst å ende opp med to par stygge slingrepatter etter å ha ammet mitt fremtidige barn. Jeg lurte derfor på om hvis man bruker mormelkerstatning, kan man beholde formen og spensten på bystene da. Det er vel amminga som tar knekken på de?

Muligens feil forum dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amming reduserer brystkreftfaren.

Amming gir barnet ditt en drøss med antistoffer.

Amming er det puppene dine er ment for.

Det er derfor du har dem.

Skrevet
Det er vel amminga som tar knekken på de?

Hvis du søker litt i silikon-trådene så er det noen som skriver at de ønsker silikon fordi puppene er helt sugd tomme som resultat av amming,...

Gjest Et lite besök
Skrevet

Det er ikke ammingen som tar "knekken" på puppene, men hormonene under svangerskapet. Og for å si det slik, så har ikke puppen blitt slappe etter 2 graviditeter og amming. Så det er vel ganske individuellt..

Skrevet

Jeg synes det er så trist med denne "strutte-puppe-fikseringen!"

Jo, svangerskap og amming kan forandre brystene. Hvorfor kan vi ikke bare akseptere det uten å bli hysteriske? Det er da en naturlig konsekvens som de fleste mødre vil oppleve!

Vi kan umulig få beholde de unge, faste og yppige puppene fra pubertet til grav! Huff, mange kvinner strever livet av seg for å holde på ungpikekroppene sine...

Og nå er kvinner altså redde for hva som vil skje med brystene når de fremtidige barna melder sin ankomst..? Trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...