Gå til innhold

Instagramhjelp! - plutselig minimal respons etter å ha blitt "kastet ut" og måttet logge på på nytt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! :(  Instagram har vært på bærtur i lang tid, særlig mtp den nye feeden som gjør at man ikke får opp nylige bilder først... med andre ord er det såå ekstremt varierende om man får bildet sitt sett eller ikke. Dette har vært så varierende i lang tid i likhet med mye annet tull som feks at man får "tomme følgere" som ser ut som fake/spam profiler ut av det blå..

Jeg vet flere har opplevd dette, men nå nylig opplevde jeg plutselig å bli kastet ut av instagram kontoen min og måtte logge på igjen ut av det blå. Siden den gang(ca1-2uker) har instagrammen min vært rekorddårlig, får kjempe lite likes, kommentarer og antallfølgere har droppet ekstremt. Aner ikke hva som har skjedd eller hvorfor... Er så utrolig kjedelig!! Fikk tips om noe som heter shadowbanned, og det virket sannsynlig og logisk at dette kan ha skjedd med meg, men etter noen testet det ut virket det ikke som det var det alikevel... Så jeg aner virkelig ikke. Dette er så kjedelig når instagram ikke hjelper med slike problemer, og de selv gjør "forbedringer" som kun gjør instagram værre og vanskeligere å bruke. Kjempe kjiipt for de som jobber for å få mer følgere osv og bruker instagram ifbm jobb, promotering osv... :( Noen som har opplevd liknende å har noen råd å komme med?? På forhånd takk <3 <3 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du får lite likes, er det ikke noe av det vel lite av det du legger ut som er intressant for de som følger deg da. Følger en del jeg der inne, men liker ikke alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...