AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Føler alt håp er ute for meg. Forelsket meg så enormt i en gift mann. Jeg har aldri vært forelsket/betatt av noen før jeg møtte han. Siden han er gift har jeg prøvd å gå videre, date andre, men det er ingen som interesserer meg. Jeg var en periode over han, men traff på han igjen og har siden tenkt på han. Jeg nærmer meg 30 og det hadde vært fint å truffet noen, men jeg føler jeg trenger å bli skikkelig forelsket/betatt før jeg klarer å bli skikkelig glad i noen. Noen som sjelden/aldri forelsker seg, men som plutselig fant en som dere forelsket dere i og som samtidig var forelsket i dere? Jeg stresser ikke, men prøver date litt innimellom, men ingen match. Har også hatt et par kolleger på jobb som har vist interesse, men jeg har ingen interesse tilbake. Hvorfor er det så vanskelig for meg å forelske meg? Anonymkode: 15f4c...8e8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler alt håp er ute for meg. Forelsket meg så enormt i en gift mann. Jeg har aldri vært forelsket/betatt av noen før jeg møtte han. Siden han er gift har jeg prøvd å gå videre, date andre, men det er ingen som interesserer meg. Jeg var en periode over han, men traff på han igjen og har siden tenkt på han. Jeg nærmer meg 30 og det hadde vært fint å truffet noen, men jeg føler jeg trenger å bli skikkelig forelsket/betatt før jeg klarer å bli skikkelig glad i noen. Noen som sjelden/aldri forelsker seg, men som plutselig fant en som dere forelsket dere i og som samtidig var forelsket i dere? Jeg stresser ikke, men prøver date litt innimellom, men ingen match. Har også hatt et par kolleger på jobb som har vist interesse, men jeg har ingen interesse tilbake. Hvorfor er det så vanskelig for meg å forelske meg? Anonymkode: 15f4c...8e8 Jeg føler med deg, jeg har det litt sånn selv. Det har kunnet virke som for meg at de følte de samme, men det er andre ting som har ødelagt. Jeg lurer også på hvor i huleste jeg skal treffe noen jeg føler noe for, som på samme tid føler det samme for meg.. Anonymkode: 8a1e4...bd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå