Gå til innhold

ufrivillig sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

visst en jente får orgasme under ufrivillig sex (jeg skriver ikke voldtekt fordi det er jo ikke alltid vold involvert) vil ikke det føre til en form for skyldfølelelse.

kan det være en grunn til at mange lar være å anmelde slike overgrep, eller er det kun fordi så få blir dømt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ha med at mange ikke helt selv er sikre på hvor grensen går med ufrivillig sex.. Hvis man selv er usikker på om det er ufrivillig eller ikke, er det vel ikke så lett å få andre til å tro på en?

Skyldfølelse er det mange som får i forbindelse med sex.. Kanskje ekstra mye hvis en føler at en har gjort noe galt eller blitt utsatt for noe vondt..

Kan du gi eksempler på hva du mener er ufrivillig sex?

Skrevet

For en god del år siden skulle jeg overnatte hos en kompis pga. det gikk ikke noe buss hjem fra byen (jeg bodde et stykke vekk fra byen, for langt til å gå) og jeg hadde ikke råd til taxi. Denne kompisen min var ganske "keen" på meg, men vi var uansett venner så det var helt ok å overnatte på sofaen hos han.

Litt etter at jeg hadde sovnet (på sofaen) våknet jeg plutselig av at han slikket meg (!!!). Jeg hadde ikke så spesielt lyst til å hverken ha sex med ham eller bli slikket av ham, så jeg forsøkte å dytte ham vekk. Han holdt meg fast, og hindret meg i å dytte hodet hans vekk. Jeg ble sinnsykt tent, men ville ikke vise det -og fortsatte å liksom stritte i mot. Det hele var imdilertid så deilig at jeg tilslutt bare måtte "overgi" meg, og jeg begynte å stønne etc. Det var utrolig deilig, og tilslutt kom jeg -en sinnsykt deilig orgasme!

Dette var vel egentlig det man kan kalle ufrivillig sex, men det var utrolig deilig, og jeg har aldri følt noen skyldfølelse for at jeg nøyt det og syntes det var deilig. Egentlig er det en av de mest spennende opplevlesene jeg har hatt...

Men: Jeg oppfordrer ingen gutter til å gjøre det samme i og med man aldri kan vite hvordan jenta vil reagere!!!

Nelle

Skrevet

visst man sovner i fylla feks, eller er påvirket av nark.

Skrevet

Jeg tror det er mange gutter som har gjort noe lignende, men det er jo kjempedrøyt, og man kan jo risikere å havne i en rettsal. hvordan var forholdet til denne "kompisen" i ettertid?

Skrevet

Hva hvis du føler du blir tvunget til å si ja da?

Skrevet

hva tenker du på, visst du feks har en type som peser deg?

Skrevet

Hadde.. Litt touchy tema, kan man si..

Skrevet
Jeg tror det er mange gutter som har gjort noe lignende, men det er jo kjempedrøyt, og man kan jo risikere å havne i en rettsal. hvordan var forholdet til denne "kompisen" i ettertid?

Forholdet til kompisen har aldri vært noe problem i ettertid, og det kunne ikke falle meg inn å dra dette inn i noen rettsal. Jeg var 19 år, og det var en av de deiligste orgasmene jeg har hatt (den gangen var det den deiligste). Vi hadde ikke sex, vi klinte ikke en gang. Det var kun han som slikket meg. Som sagt var det sinnsykt deilig.

Nelle

Skrevet

men det rare er jo, at visst han hadde stoppet før du ble tent hadde kansje opplevelsen føltes som et overgrep?

Gjest Rimfrost
Skrevet

Tror aldri jeg hadde blitt tent av ufrivillig sex... :-?

Skrevet

Forholdet til kompisen har aldri vært noe problem i ettertid, og det kunne ikke falle meg inn å dra dette inn i noen rettsal. Jeg var 19 år, og det var en av de deiligste orgasmene jeg har hatt (den gangen var det den deiligste). Vi hadde ikke sex, vi klinte ikke en gang. Det var kun han som slikket meg. Som sagt var det sinnsykt deilig.

Nelle

:) Ta det med deg som et godt minne.

Din relasjon til "kompisen" er ikke viktig i det hele tatt her.

Skrevet

Jeg ble utsatt for et overgrep da jeg var 14 av en mye eldre person. Jeg befant meg i en situasjon jeg ikke så noen mulighet til å komme unna. Jeg fikk en ufrivillig orgasme. Kroppen min reagerte, men resten av meg var ikke til stede.

Jeg har ingen bevisst skyldfølelse for orgasmen, MEN den har gitt meg vanskeligheter med å få orgasme under samleie. Jeg tørr bare ikke å slippe meg den siste biten. Gi helt slipp. Har ingen problemer med orgasme på andre måter eller at jeg selv hjelper til under samleie.

Det var aldri snakk om å anmelde. Det var min hemmelighet som jeg bar alene i over ti år.

Skrevet

Synd at du har måttet gjennomgå noe slik.. Bra å høre at det har gått såpass bra med deg da.. :)

Gjest Rimfrost
Skrevet
Jeg ble utsatt for et overgrep da jeg var 14 av en mye eldre person. Jeg befant meg i en situasjon jeg ikke så noen mulighet til å komme unna. Jeg fikk en ufrivillig orgasme. Kroppen min reagerte, men resten av meg var ikke til stede.

Jeg har ingen bevisst skyldfølelse for orgasmen, MEN den har gitt meg vanskeligheter med å få orgasme under samleie. Jeg tørr bare ikke å slippe meg den siste biten. Gi helt slipp. Har ingen problemer med orgasme på andre måter eller at jeg selv hjelper til under samleie.

Det var aldri snakk om å anmelde. Det var min hemmelighet som jeg bar alene i over ti år.

Føler med deg. :klem:

Trodde faktisk ikke det gikk an å få orgasme når man ikke var kåt.... Ser ut til at det er mulig .. :-?

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å få orgasme, så jeg jeg kunne nok ligget der til mannen gav opp. Han hadde ikke greid å få meg til å komme om jeg ikke ville det veldig, og jobbet for det mentalt. Men det ville jo vært voldtekt om det han gjorde var noe jeg protesterte på og ikke ville.

Jeg synes egentlig at et NEI burde være et nei jeg, enten man roper det, sier det lavt, så vidt får det frem. Er man foreksempel veldig full, trøtt - så kan det være vanskelig å sette seg til motverge. Kroppen samarbeider ikke om man bare ligger der. Men det er ikke det samme som at man har lyst :-( Så selv om man da mumler NEI, og ikke brøler det, så er det et NEI. Noe man vil stoppe og ikke vil.

Men, jeg vet jo at voldtekt er et tema som dukker opp i noveller, i menns tanker om kvinners fantasier og slikt. Og noen tenner kanskje på det med å være hjelpeløs, måtte ha sex. MEN, bare så lenge det ikke er på ordentlig. At det ikke er slem tvang, men enig tvang.

Skrevet
visst man sovner i fylla feks' date=' eller er påvirket av nark.[/quote']

Du høres ut som en veldig ung person. Bare for å få det fram; Å drikke seg så full at man risikerer å bli "voldtatt" eller ha ufrivillig sex er fullstendig uannsvarlig. Narkotika samme greia men ENDA dummere!

Jeg har "litt" problemer med å få sympati for unge jenter som drikker seg fra sans og samling. Som gjerne går VELDIG utfordrende kledd og sovner med de få klærne de har på "halv tolv". Gutter og menn har en tendens til å reagere med ereksjon av sånt. I hvertfall de yngre, hvor junior står lettere enn på en eldre mann. Det er ikke rett av disse guttene å forgripe seg, men jenter: TENK LITT NESTE GANG DERE SKAL PÅ FEST!

Skrevet

Er enig i at det er lov å tenke, men nei, nei og NEI! Man skal kunne kle seg som man vil og gå hvor man vil - uten at det betyr at man er fritt vilt!

Minnes med gru lensmannen som sa at unge jenter i dag ikke kunne vente seg annet enn å bli voldtatt siden de kledde seg så utfordrende....

Dette er en tankegang som legger skylde på de som blir voldtatt, og det er fullstendig uakseptabelt mener jeg.

Sorry avsporing...

Skrevet

Kanskje ikke helt avsporing, men heller et sidespor..

Det jeg mente er: IKKE drikk så mye at man slokner, eller ta så mye narkotika at man slokner. Det er nemlig MYE lettere for en med lav moral, men høy ereksjon å komme til da, når de nesten ikke har klær på seg i utgangspunktet.

Skrevet
Kanskje ikke helt avsporing, men heller et sidespor..

Det jeg mente er: IKKE drikk så mye at man slokner, eller ta så mye narkotika at man slokner. Det er nemlig MYE lettere for en med lav moral, men høy ereksjon å komme til da, når de nesten ikke har klær på seg i utgangspunktet.

OK, er absolutt enig med deg.

(MEN synes det er viktig å ikke ordlegge seg slik at det høres ut som om kvinnen har ansvaret for ikke å bli voldtatt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...