rutti Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Hva slags gjestebok skal dere ha? Og hvor har dere kjøpt denne? Vi skal ha en svart album, tenker bruke søljv tusj inni. Utenpå skal vi ha bilder av oss, med kjole og dress klær på Sånne søte figurer som en kjøper på fotobutikk eller panduro. Håper å få flere ideer her. Har ikke tenkt å ha plass til å lime inn bilder av gjestene i denne boka, da det blir nok abv bilder av gjestene utenom uansett.
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Denne Vil ha bilder på den ene siden og hilsen på den andre Håper det går i orden.
Lille smurf Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Denne Vil ha bilder på den ene siden og hilsen på den andre Håper det går i orden. God ide!!!!! Vet det er noen,(hei snuppa), som planlegger å ha polaroidkamera ved siden av så man tar bildene der og da, men da kan man jo bare lime inn bildene i etterkant, så slipper man at èn har ansvar for å få tatt bilder.. .....eller..nå kom jeg på noe... :klø: , kanskje man kan bruke "ventetiden" til gjestene, mens vi er hos fotografen, til at gjestene blir tatt bilde av og får "en plass" i gjesteboka????? hmmmmm
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Vi sprer ut engangskameraer vi og oppfordrer gjestene til å sende bilder de tar på mail så jeg regner med vi får et av alle i løpet av kvelden.
Blueberry Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 God ide!!!!! Vet det er noen,(hei snuppa), som planlegger å ha polaroidkamera ved siden av så man tar bildene der og da, men da kan man jo bare lime inn bildene i etterkant, så slipper man at èn har ansvar for å få tatt bilder.. .....eller..nå kom jeg på noe... :klø: , kanskje man kan bruke "ventetiden" til gjestene, mens vi er hos fotografen, til at gjestene blir tatt bilde av og får "en plass" i gjesteboka????? hmmmmm Det var en genial idé! Du er et geni!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 Arwen: Hvor har du funnet den fine boka?
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #7 Skrevet 6. februar 2005 Arwen: Hvor har du funnet den fine boka? www.confetti.co.uk de har hatt litt trøbbel med sidene der i dag, men adressen over er riktig
eliassen Skrevet 7. februar 2005 #8 Skrevet 7. februar 2005 Hva må man betale i tillegg på gjesteboken når man bestiller den fra Confetti? (frakt osv)
eliassen Skrevet 9. februar 2005 #10 Skrevet 9. februar 2005 Ingen som kan svare på utgifter med frakt o.l på den gjesteboken?
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #11 Skrevet 9. februar 2005 Ingen som kan svare på utgifter med frakt o.l på den gjesteboken? Husker ikke helt, er så innmari lenge siden jeg kjøpte. Tror jeg ville sendt de en mail og spurt. Kjøpte denne også da, gald for det når jeg ser ut av vinduet nå
Augustbrud02 Skrevet 9. februar 2005 #12 Skrevet 9. februar 2005 Kjøpte denne også da, gald for det når jeg ser ut av vinduet nå Kanskje du får det været du håper på.
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #13 Skrevet 9. februar 2005 Kanskje du får det været du håper på. Kanskje det, men da må det snø mer en det gjør nå
Augustbrud02 Skrevet 9. februar 2005 #14 Skrevet 9. februar 2005 Kanskje det, men da må det snø mer en det gjør nå Skal sende ut noen skikkelige snø-vibber jeg. Men for få minutter siden snødde det store flotte flak her altså!
Blueberry Skrevet 9. februar 2005 #15 Skrevet 9. februar 2005 Samboeren min sa at det var mange snømeldinger til helga...
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #16 Skrevet 9. februar 2005 Samboeren min sa at det var mange snømeldinger til helga...
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 9. februar 2005 #17 Skrevet 9. februar 2005 www.confetti.co.uk de har hatt litt trøbbel med sidene der i dag, men adressen over er riktig Tusen takk Arwen! Der hadde de mye fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå