MorTil2 Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Noen som kan si litt om prisene ombord i forhold til mat og drikke ? Tenker spesielt på spisesteder utenom buffet.
caroprins Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Har aldri hørt om at Fjordline kjører Oslo - Kiel. Sikker på det ikke er Color line du mener da.
MorTil2 Skrevet 12. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2018 3 minutter siden, caroprins skrev: Har aldri hørt om at Fjordline kjører Oslo - Kiel. Sikker på det ikke er Color line du mener da. Ja, beklager. Det er Color Line jeg mener.
caroprins Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 Disse båtene har foruten bufferestauranten en hamburger og pølse diner. En bar med mat servering, en pizza og pasta restaurant, en pub, en kafé ,en a la carte restaurant, en tapa bar og en gourmetrestaurant. Som du ser er det nok å velge mellom og om du kjøper et wienerbrød, et smørbrød, en hamburger eller pizza så er ikke dette den store utgiften. Velger du a la carte så ligger vel prisen på middagene mellom 2 og 3 hundre for hovedrett. Den dyreste er gourmetrestaurant med 7 retters middag . Frokost på buffet var 130 kr pr pers sist jeg var med men velger man et smørbrød på kaffeen så koster det vel rundt 25 kroner eller noe I den duren. En pizza på den italienske restaurant ligger vel på et par hundre ca. Husker ikke akkurat helt nøyaktig dette med sånn ca. Man kan og kjøpe inkludert mat I biletten om man vil. Oppe I pianobaren på dekk 15 så har de wienerbrød og kaffe på morgenen. Og så er der en bra smørbrød og lette varme retter meny resten av dagen. Husker ikke helt prisene men kanskje rundt 150 til 200 kr for et måltid sånn ca. Drikke. Jeg drikker bare vann og kaffe så alt annet vet jeg ikke noe om. Det er og en grei taxfri butikk ombord og der har de nok av drikkevarer , mat og snop som man kan ha på lugaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå