Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan si litt om prisene ombord i forhold til mat og drikke ? Tenker spesielt på spisesteder utenom buffet. 

Skrevet

Har aldri hørt om at Fjordline kjører Oslo - Kiel.  Sikker på det ikke er Color line du mener  da.

Skrevet
3 minutter siden, caroprins skrev:

Har aldri hørt om at Fjordline kjører Oslo - Kiel.  Sikker på det ikke er Color line du mener  da.

Ja, beklager. Det er Color Line jeg mener. 

Skrevet

Disse båtene har foruten bufferestauranten  en hamburger og pølse diner. En bar med mat servering, en pizza og pasta restaurant,  en pub, en  kafé ,en a la carte restaurant,  en tapa bar og en gourmetrestaurant. 

Som du ser er det nok å velge mellom  og  om du kjøper et wienerbrød, et smørbrød, en hamburger eller pizza så er ikke dette den store utgiften.  Velger du a la carte så ligger vel prisen  på middagene mellom 2 og 3 hundre for hovedrett.  Den dyreste er gourmetrestaurant  med 7 retters middag .   Frokost på buffet var 130 kr pr pers sist jeg var med men velger man et smørbrød på kaffeen så koster det vel rundt 25 kroner eller noe I den duren.   En pizza  på den italienske  restaurant  ligger vel på et par hundre ca.  Husker ikke akkurat helt nøyaktig dette med sånn ca.   Man kan og kjøpe inkludert mat I biletten  om man vil.

Oppe I pianobaren på dekk 15 så har de wienerbrød  og kaffe på morgenen.   Og så er der en bra smørbrød og lette varme retter meny resten av dagen. Husker ikke helt prisene men kanskje rundt 150 til 200 kr for et måltid sånn ca. 

Drikke.  Jeg drikker bare vann og kaffe så alt annet vet jeg ikke noe om.  

Det er og en grei taxfri butikk ombord og der har de nok av drikkevarer , mat og snop som man kan ha på lugaren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...