Gå til innhold

Når den du liker blir opptatt av den andre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to kvinner i 20 årene som begynte likt i ny jobb. Etter å ha jobbet 2 uker der, begynner jeg å bli betatt. Jeg er litt tilbaketrukket og blir spesielt sjenert når jeg liker noen. Han er imøtekommende til begge. Han legger til meg som venn på face og insta. Henne og. Det første jeg merket var at han liker alle bildene hun poster, mine liker han av og til. Hun viste noen meldinger til meg han hadde sendt. Hun er ikke så interessert i han og vet ikke hva jeg føler. Men dette er så typisk. Når jeg endelig føler jeg får kjemi og noe kunne blitt noe mer så kommer det andre "i veien". 

Anonymkode: c674e...b74

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjemp for deg selv. Ta iniativ, vis interesse og be han med ut på kaffe. Hvis du ikke gjør noe med saken så taper du bare på det. 

Anonymkode: d6f0e...0bd

• Liker 4
Skrevet

Nei, hallo! Hvis hun sier at hun ikke vet om hun er interessert, hvorfor kjører du ikke bare på og viser han interesse? Det synes jeg du skal gjøre! Ikke gi opp med en gang :) 

Anonymkode: 71a2e...558

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så kjemp for deg selv. Ta iniativ, vis interesse og be han med ut på kaffe. Hvis du ikke gjør noe med saken så taper du bare på det. 

Anonymkode: d6f0e...0bd

Jeg har aldri opplevd å bli intressert i kompisen til han jeg virkelig liker.. den gangen jeg har mistet følelsene for den jeg liker er fordi at en ny fyr kom inn i livet. Tror det er svært sjelden at interesse kan vekkes, når han ikke ha rlagt merke til deg fra før. 

Skrevet

Det er ikke så lurt å inngå noe med noen på jobb, spesielt ikke når du nettopp har starta der og helst vil jobbe der en stund.
For hva da hvis dere dater, og han viser seg å være skikkelig dust privat? Eller hvis dere dater og han dumper deg? Det kommer jo til å ødelegge jobbhverdagen din, der du skal ha 8 timer om dagen i ganske mange år fremover... Det er det ikke verdt, og sjansen er veldig liten for at dette er "the one" og alt holder seg harmonisk og bra for evig og alltid. Og hvordan tror du det føles at en som han egentlig liker bedre enn deg er en han møter på jobb hver dag? Dette blir bare drama og vonde følelser ut av....
Men du kan jo si til hun at du liker han, sånn at hun kanskje backer litt mer unna han og gir han tydelig signal på at hun ikke er interessert, så han prøver videre på deg, men er jo ikke noe gøy å være andrevalget..

Anonymkode: a92e5...103

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så lurt å inngå noe med noen på jobb, spesielt ikke når du nettopp har starta der og helst vil jobbe der en stund.
For hva da hvis dere dater, og han viser seg å være skikkelig dust privat? Eller hvis dere dater og han dumper deg? Det kommer jo til å ødelegge jobbhverdagen din, der du skal ha 8 timer om dagen i ganske mange år fremover... Det er det ikke verdt, og sjansen er veldig liten for at dette er "the one" og alt holder seg harmonisk og bra for evig og alltid. Og hvordan tror du det føles at en som han egentlig liker bedre enn deg er en han møter på jobb hver dag? Dette blir bare drama og vonde følelser ut av....
Men du kan jo si til hun at du liker han, sånn at hun kanskje backer litt mer unna han og gir han tydelig signal på at hun ikke er interessert, så han prøver videre på deg, men er jo ikke noe gøy å være andrevalget..

Hvor i huleste skal man treffe noen når alle man treffer av en grunn ikke kan fungere? Mange treffes på jobb, fest og hvor som helst. Det vil alltid være noen som mener at "er ikke så lurt å innlede et forhold til noen som........". Man kommer ikke til å kunne innlede noe med noen til slutt da. Jeg likte en mann fra utlandet for et par år siden, han følte det samme, men der også var det noe som ødela. Ikke han som sa det, men noe jeg følte på. 

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i huleste skal man treffe noen når alle man treffer av en grunn ikke kan fungere? Mange treffes på jobb, fest og hvor som helst. Det vil alltid være noen som mener at "er ikke så lurt å innlede et forhold til noen som........". Man kommer ikke til å kunne innlede noe med noen til slutt da. Jeg likte en mann fra utlandet for et par år siden, han følte det samme, men der også var det noe som ødela. Ikke han som sa det, men noe jeg følte på. 

Det jeg mener er at spesielt på en arbeidsplass, der man er forpliktet til å oppholde seg og arbeide 8 timer daglig, 5 dager i uka, helst i mange år, ikke er lurt. Fordi her er det ikke bare å stikke derfra, som på en fest om man skulle møte på en klein eks på fest, eller ikke dra fordi man ikke er i humør eller har en stor kvise den dagen.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare å skjelle ut noen på arbeidsplassen fordi han var utro dagen før, eller nekte å samarbeide på jobb fordi personen dumpa deg, eller personen voldtok deg på fritiden og du må omgås han 8 timer 5 dager i uka fordet....
Det er ikke det samme som å involvere seg med noen på fritiden, på treningssenteret eller på fest eller hvor som helst, hvor man faktisk står fri til å ikke være om ting blir ubehagelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...