Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan anbefale meg en skikkelig god bodylotion, den kan godt koste litt, bare den er verdt pengene. Bruker for tiden nivea og er bare sånn passe fornøyd med denne. På forhånd takk :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Biotherm sin bodylotion med sitrus er min favoritt! Koster litt, men varer i evigheter dersom du kjøper pumpeflasken på 400 ml. Vet ikke helt hvor mye du må ut med, for den er en typisk taxfree-må-ha for meg!

Ellers er Dove sin Body silk veldig god også, den du får kjøpt i en krukke. Koster vel cirka 60, men er kjempegod til den prisen.

Skrevet

L'Oreal sine bodylotioner er gode, spesielt Nutrilift i hvit flaske, men også Nutrisoft (trekker fortere inn, lukter friskt) og Nutrisource i krisetilfeller.

Skrevet

Min favoritt er Clinique's Body Butter - får fløyelshud av den :)

Skrevet

Jeg liker Vichys bodylotion lipidose 2.

Skrevet

Takk for svar! tror jeg må gå rundt i forskjellige butikker å prøve de dere har anbefalt, se litt på pris og sånn også... jeg synes ikke det gjør noe å bruke litt penger hvis kremen er skikkelig bra. Mulig jeg går for biotherm sin, har akkurat kjøpt fuktighetskrem i dette merket, og så langt er jeg fornøyd.

Skrevet

Jeg sverger til Body Shop sin Olive Body Butter.

Den trekker godt inn i hudet og gir masse med fuktighet. Lukter behagelig og veldig godt også :)

Skrevet
Biotherm sin bodylotion med sitrus er min favoritt! Koster litt, men varer i evigheter dersom du kjøper pumpeflasken på 400 ml. Vet ikke helt hvor mye du må ut med, for den er en typisk taxfree-må-ha for meg!

Signerer denne. Den er den beste av alle jeg har prøvd, både dyre og billige.

Gjest Anonymous
Skrevet

Biotherm med sitrus tiltredes! Meget bra, gir masse fuktighet som trekker godt inn.

Skrevet
Biotherm med sitrus tiltredes! Meget bra' date=' gir masse fuktighet som trekker godt inn.[/quote'] :bukke:
Skrevet

Felicia skrev:

Min favoritt er Clinique's Body Butter - får fløyelshud av den

- enig!

Og begge bodylotionene fra Dermaligica. Den for tørr hud (Ultrarich Body Cream) er fantastisk!

Den koster rundt 300,- i enkelte nettbutikker, men da får du 1/2 liter med drøy krem i pumpeflaske. Her hjemme selges den bare hos hudpleiere som fører Dermalogica, tror jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Liker godt Nutrilift i den hvite flaska jeg også. Ellers er Biotherm sin god også ja, men har ikke helt sansen for lukta.

Skrevet

Ett må-ha-produkt for meg er Elizabeth Ardens bodylotion i serien Green tea. Den lukter deilig og huden er som fløyet. Den koster litt, det er vel 145.- eller noe sånt for 200 ml, men det er hverdagsluksusen min......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...