AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Tittelen sier i grunn det meste, men jeg lurer altså på hva som skjer på et partis årsmøte? Meldte meg inn i et parti nå i høst og har blitt spurt om jeg ønske å være med på deres årsmøte som går over to dager, som jeg takket ja til. Men hva gjør man egentlig der? Anonymkode: dbb67...123
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 I følge siste tiders nyheter: drekking. Anonymkode: 8a221...a2d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Man diskuterer og stemmer over politikk og velger tillitsvalgte. Jeg har vært på mange partiårsmøter og det tar et par møter før man skjønner hva som skjer, men det er også veldig gøy! Anonymkode: c354f...342
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man diskuterer og stemmer over politikk og velger tillitsvalgte. Jeg har vært på mange partiårsmøter og det tar et par møter før man skjønner hva som skjer, men det er også veldig gøy! Anonymkode: c354f...342 Høres kult ut! Hvordan er det å være ny egentlig? Blir man spurt om mye/ må man være veldig aktiv? Anonymkode: dbb67...123
Herandjetzt Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 På partiårsmøter later man bare som man liker hverandres selskap, før man senere dolker hverandre i ryggen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 44 minutter siden, AnonymBruker said: Høres kult ut! Hvordan er det å være ny egentlig? Blir man spurt om mye/ må man være veldig aktiv? Anonymkode: dbb67...123 De aller fleste har veldig forståelse for at man er ny. I mitt parti får man anerkjennende applaus hvis man går opp på talerstolen og sier "dette er min første gang på talerstolen", men det er ingen som forventer at det skjer. Prøv å henge med på hva det stemmes over, hvis du ikke vet hva du skal stemme er det lurt å henge seg på noen man har godt inntrykk av eller som man vet har peil på saksområdet. Bruk det første årsmøtet på å bli kjent med folk og vise at du er en hyggelig person. Hvis det er et stort årsmøte, hender det at de har "Ny på årsmøtet"-samling før møtestart. Anonymkode: c354f...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå