Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Off, noe så ufattelig trist.....

Anonymkode: a307b...280

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvil i fred Janne💚 Mine tanker går til barna som har mistet to foreldre på to uker.. 

Anonymkode: a67f5...8bf

• Liker 29
Skrevet

På Dagladet står det at det er bekreftet at det er en død kvinne.

Anonymkode: 5b095...bd8

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På Dagladet står det at det er bekreftet at det er en død kvinne.

Anonymkode: 5b095...bd8

...og at det ikke er andre savnede i området. Du klarer ikke å regne ut 1+1 eller?

Anonymkode: f377d...9d2

• Liker 10
Skrevet

Andrelinjefølelsene mine er at han har vondt og.

Anonymkode: 0f6ce...31f

• Liker 1
Skrevet

Huff, for en trist sak dette er. Stakkars, stakkars barn!

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, dette begynner å bli altfor drøyt. "minutt for minutt" filming av leting etter liket.... Sannsynligvis vet ikke engang de involverte hjelpemannskapet at VG sitter i en bil 50 meter unna å filmer gjennom glassruta. Dette er uproft og respektløst syntes jeg!

Anonymkode: aab17...c88

• Liker 36
Skrevet

Oi, dette begynner å bli altfor drøyt. "minutt for minutt" filming av leting etter liket.... Sannsynligvis vet ikke engang de involverte hjelpemannskapet at VG sitter i en bil 50 meter unna å filmer gjennom glassruta. Dette er uproft og respektløst syntes jeg!

Samme hadde de da det var helikopterstyrt utenfor Turøy for noen år siden. Da sa en av journalistene "Det er vel lite tenkelig at noen kan ha overlevd dette ut fra hva vi ser her".

Ehh???? Presseetikk???

Anonymkode: 56650...66b

• Liker 19
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Det er jo flest partnerdrap. Og dette er jo en kjempetragedie for alle involverte. Men godt familien får svar!

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme hadde de da det var helikopterstyrt utenfor Turøy for noen år siden. Da sa en av journalistene "Det er vel lite tenkelig at noen kan ha overlevd dette ut fra hva vi ser her".

Ehh???? Presseetikk???

Forferdelig! Dette er IKKE underholdning! Send klage til PFU! Jeg fyller ut min klage nå!

• Liker 10
Skrevet

Forferdelig! Dette er IKKE underholdning! Send klage til PFU! Jeg fyller ut min klage nå!

Jeg klagde da. Jeg sendte også melding til VG uten å få noe svar den gangen. Melder også dette til PFU, samt at Dagbladet la ut saken med åpent kommentarfelt på Facebook igår hvor navnet på ektemannen florerte blant kommentarene.

• Liker 5
Skrevet

Det er viktig for de pårørende å få en grav. Jeg forsto ikke det før jeg opplevde det selv.

Anonymkode: 0f6ce...31f

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klagde da. Jeg sendte også melding til VG uten å få noe svar den gangen. Melder også dette til PFU, samt at Dagbladet la ut saken med åpent kommentarfelt på Facebook igår hvor navnet på ektemannen florerte blant kommentarene.

Er det lett å finne klageskjema? Har ikke sett dette selv, men med tanke på pårørende, så er dette helt idiotisk! Det er som flere sier, IKKE underholdning. Ja, de fleste som ikke er direkte berørt, vil gjerne vite hva som har skjedd, hvorfor osv, men det kommer frem når det er tid for det. 

Anonymkode: 2f0d9...aed

• Liker 2
Gjest Husmusa70
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Politiet sier de tror de vet hvordan hun ble drept

https://www.tv2.no/nyheter/9609128/

Anonymkode: 4ca8e...b20

Merkelig, han kvittet seg med liket i Glomma men etterlot så tydelige spor hjemme/i søpla at politiet kan regne ut hvordan hun ble drept...

Skrevet

Har funnet en kvinne nå

Anonymkode: 58de1...370

Skrevet
1 minutt siden, Husmusa70 skrev:

Merkelig, han kvittet seg med liket i Glomma men etterlot så tydelige spor hjemme/i søpla at politiet kan regne ut hvordan hun ble drept...

Det tenker jeg også. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lett å finne klageskjema? Har ikke sett dette selv, men med tanke på pårørende, så er dette helt idiotisk! Det er som flere sier, IKKE underholdning. Ja, de fleste som ikke er direkte berørt, vil gjerne vite hva som har skjedd, hvorfor osv, men det kommer frem når det er tid for det. 

Anonymkode: 2f0d9...aed

http://presse.no/pfu/slik-klager-du-til-pfu/klageskjema/

Anonymkode: afcc1...7ce

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...