Gjest prinsessethea Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 I helgen får jeg besøk av en venn jeg ble kjent med på nettet. Han har hatt et tøft liv, blant annet mistet broren i kreft. Føler dette blir så sterkt å treffe han at jeg kommer til å begynne å gråte når jeg ser han. Er det flere der ute som møter folk som har hatt det vanskelig? Har mistet tellingen på hvor mange jeg har møtt, men det gir meg utrolig mye. Bare det å gi av seg selv (det overskuddet man har) til noen som ikke har noe. Ønsker alle en flott helg,
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Nei ikke egentlig. Men ønsker selvsagt å hjelpe familie og slektninger så langt det går. Anonymkode: 86e01...ea8
Gjest F S Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 (endret) Jo har hatt den følelsen flere ganger. Trenger ikke bare være møter, egentlig. Kan være så simpelt som at jeg leser noe på KG som jeg vet hvor vanskelig er (gjerne av egen erfaring som jeg vet at man aldri helt kommer seg over i livet). Og engang i kirken da noen nære skulle gifte seg, jeg var altså bare HELT borte, SÅNN HELT hvis du skjønner. Husker også en episode på jobben. En svært hyggelig indisk jente med virkelig lavt selvbilde (nesten ingen ting), hun gjorde virkelig sitt beste men fikk likevel sparken pga en uvanlig kald prosjektleder, hun ble åpenlyst (!) konfrontert, og jeg ble trukket inn. Tårene rant som en foss hos henne MENS han argumenterte (Men tror du det hjelper kalde folk eller???). Jeg satt der, og kjempet åpenlyst med gråten (måtte tørke). De så det. Men hun så det også, og det var faktisk det beste av alt, etterhvert!! Hun smiler og er alltid så hyggelig, åpen og vennlig, hver gang jeg treffe a'! Blir varm i hjertet der, altså. Gjør godt. Men du, hva noen folk altså får seg til å gjøre, begriper bare ikke. Penger og makt gjør noe med folk... Riktig god helg til deg også, du høres ut som en VELDIG VELDIG ålreit person!!! Fortsett å være sånn, med hjertet på rett plass (en like fra meg) !!! ❤👫 ☺ Endret 13. januar 2018 av F S
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #5 Skrevet 13. januar 2018 11 timer siden, prinsessethea skrev: I helgen får jeg besøk av en venn jeg ble kjent med på nettet. Han har hatt et tøft liv, blant annet mistet broren i kreft. Føler dette blir så sterkt å treffe han at jeg kommer til å begynne å gråte når jeg ser han. Er det flere der ute som møter folk som har hatt det vanskelig? Har mistet tellingen på hvor mange jeg har møtt, men det gir meg utrolig mye. Bare det å gi av seg selv (det overskuddet man har) til noen som ikke har noe. Ønsker alle en flott helg, Så fordi han har hatt et tøft liv og mistet broren sin så har du mer og han ingen ting? Anonymkode: f59f7...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå