AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Utfordret skjebnen og bestilte en vare der for flere uker siden, og nå har jeg havnet i det samme problemet som flere andre Pakken dukket aldri opp. Men regning med purring får jeg altså i postkassen. På en vare som aldri har eksistert.. Hva i helvete er problemet deres? Forbannet ja! Anonymkode: 1eda3...d8c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Det må du spørre dem om. Vi vet ikke hva som er problemet. Hvorfor sjekket du ikke butikkens omtale før du handlet? Anonymkode: f787e...0cb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må du spørre dem om. Vi vet ikke hva som er problemet. Hvorfor sjekket du ikke butikkens omtale før du handlet? Anonymkode: f787e...0cb Som nevnt i hovedinnlegget så har jeg fått med meg at flere andre har hatt problemer med dem. Men sjansen tok jeg, da jeg ikke kunne tro at absolutt alle pakker ville havne i samme trøbbel.. Har sendt mail nå, men forventningene er utrolig lave Anonymkode: 1eda3...d8c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 Ikke betal fakturaen! Gi dem dårlig omtale på Facebook. Anonymkode: f38ca...b77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå