Gå til innhold

Sukker/Tinder bortkastet tid og penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann 40+ her i full fart inn i singeltilværelsen etter et laaaangt forhold. Har unger og full jobb og naturlig nok ikke like mye tid til å fly rundt på fest som i de glade 20/30-årene. Da dukker spørsmålet opp: Er det sjekke-app'er man skal kaste seg på? (Ja, jeg har ikke vært singel siden før iPhone kom)

Jeg er fornøyd med meg selv fysisk og mentalt og mener jeg har mye å tilby. Men helt seriøst, blir ikke dere kvinner mer imponert av en selvsikker og normal mann som tar direkte kontakt i den virkelige verden? Blir litt demotivert av at jeg skal bli nødt å konkurrere med alt mulig av freaks og falske profiler i den virtuelle verden for å treffe ok damer.

Anonymkode: ef33c...d0b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville ikke betalt for Tinder i hvert fall. Det er bortkastet. Sukker er mer verdt det, men jeg synes det er bedre om noen hadde tatt kontakt i virkeligheten. Ingen gjør det(i edru tilstand), så det hadde vært en positiv overraskelse.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 3
Skrevet

Jag hadde bra erfaringer med Sukker.no da jeg var singel. Grei respons og lite spam. Mye forskjellig der ute, og en må nok kysse noe frosker...
Gjør deg selv en tjeneste, bruk litt tid og energi på en ryddig og seriøs profil. Det betaler seg.

Skrevet

Lag gjerne profil på begge, men bare betal på Sukker. Lag fin profil, fine bilder. Ingen bar overkropp eller poseringsbilder, bare vanlige bilder der du smiler. 

Blant all gråsteinen på disse sidene finnes det noen krystaller, det gjelder bare å finne dem! Og hold igjen når det gjelder å date, gå bare på date med dem du tror det kan bli noe med. Ellers bruker du mye tid som er litt slitsomt...

Anonymkode: 75a7d...f10

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Lag gjerne profil på begge, men bare betal på Sukker. Lag fin profil, fine bilder. Ingen bar overkropp eller poseringsbilder, bare vanlige bilder der du smiler. 

Blant all gråsteinen på disse sidene finnes det noen krystaller, det gjelder bare å finne dem! Og hold igjen når det gjelder å date, gå bare på date med dem du tror det kan bli noe med. Ellers bruker du mye tid som er litt slitsomt...

En kvinne som kommer med råd om jeg får gjette :)

Du bør gå på alle datene du får, TS, fordi hvis du bare får de via tinder og sukker blir det ikke mange (som mann)

Anonymkode: eeb74...5ba

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann 40+ her i full fart inn i singeltilværelsen etter et laaaangt forhold. Har unger og full jobb og naturlig nok ikke like mye tid til å fly rundt på fest som i de glade 20/30-årene. Da dukker spørsmålet opp: Er det sjekke-app'er man skal kaste seg på? (Ja, jeg har ikke vært singel siden før iPhone kom)

Jeg er fornøyd med meg selv fysisk og mentalt og mener jeg har mye å tilby. Men helt seriøst, blir ikke dere kvinner mer imponert av en selvsikker og normal mann som tar direkte kontakt i den virkelige verden? Blir litt demotivert av at jeg skal bli nødt å konkurrere med alt mulig av freaks og falske profiler i den virtuelle verden for å treffe ok damer.

Anonymkode: ef33c...d0b

Se uthevet tekst. Det er det jeg foretrekker. Menn som er selvsikre, som tar direkte kontakt i den virkelige verden. Men de jeg har møtt på, har ikke turt å si noe, eller så har de vært brisne/fulle, oppført seg som drittsekker, for opptatt av tlf sin osv, lista er lang..og det er ikke sjarmerende akkurat! Så derfor er jeg på Tinder. Fått kontakt med en mann der, og vi har holdt praten en stund nå, så er spent på hva som skjer videre :) 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kvinne som kommer med råd om jeg får gjette :)

Du bør gå på alle datene du får, TS, fordi hvis du bare får de via tinder og sukker blir det ikke mange (som mann)

Anonymkode: eeb74...5ba

Ja, det er en kvinne som kommer med dette rådet, ja:)

Vet at kvinner får masse meldinger og kontakt (stort sett), og menn mye mindre.. Men allikevel; det er klokt å holde litt igjen. Da slites man mindre ut også som mann, selvtilliten holdes oppe og man klarer lettere å velge. Jeg har datet en som ikke klarte å slå seg til ro med at noen var god nok for han, det var hele tiden mulighet for at "den rette" fremdeles ikke var funnet. 

Skrevet

Litt eldre enn deg, men kan absolutt anbefale både Sukker og Tinder. Det er betydelig mindre slitsomt og mye billigere enn å løpe utesteder rundt etter damer. Men det krever en viss innsats som mann, og dessverre er det nok en del kvinner som nok er vant til å bli oppvartet. Tror heller ikke Sukker er tomt for damer som elsker oppmerksomhet, men som kanskje ikke er ute etter veldig mye mer. Bruk heller tiden på de som viser et snev av interesse eller har noe å snakke om.

Skrevet
4 timer siden, Hillbill skrev:

Jag hadde bra erfaringer med Sukker.no da jeg var singel. Grei respons og lite spam. Mye forskjellig der ute, og en må nok kysse noe frosker...
Gjør deg selv en tjeneste, bruk litt tid og energi på en ryddig og seriøs profil. Det betaler seg.

Og jeg ble banka opp av en mann fra Sukker, så ja... ulike erfaringer der. Å ta kontakt i virkeligheten er bedre, er sånn jeg møtte kjæresten min. 

Anonymkode: fb499...ed8

Skrevet

Jeg har slettet alle datingapper, orket ikke lete etter gullet blant en haug med gråstein. Håper på å treffe en på andre måter selv om det er skummelt å la det være opp til skjebnen😁

Anonymkode: 3eacc...a3a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har slettet alle datingapper, orket ikke lete etter gullet blant en haug med gråstein. Håper på å treffe en på andre måter selv om det er skummelt å la det være opp til skjebnen😁

jeg ser den, og har prøvd det. men det ble ingen dates på meg, og er man er litt kravstor, så må man ha mange alternativer. Må dessverre lete gjennom en haug gråstein dessverre.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har vært min strategi i 5 år.. Ingen suksess det heller. Ikke lett å treffe noen, det skal liksom klaffe på så mange områder. Det som er fint med dating-apper er jo at man får vite en del om personen tidlig, slik at man kan sile ut litt før man møter personen.

Skrevet

Et av de viktige poengene ingen har hittil nevnt er jo at på datingsider online vil man møte folk man aldri ellers ville møtt i virkeligheten. Rett og slett fordi man ikke er på de samme stedene på de samme tidspunktene. Og det bør vel øke sannsynligheten for at man treffer "en av rette". Det har i hvert fall skjedd meg 2 ganger. Første gang for 10 år siden og så nå nylig.
Det at det første forholdet røk hadde ikke noe med at vi møttes på nett. Og vi hadde aldri i verden møtt hverandre om vi ikke hadde vært på nett begge to.

Anonymkode: f378b...fac

• Liker 1
Skrevet

Sukker og tinder er bortkastet. Har vært der i et halvår. Bare de rare og dårlige har møtt meg. De som man synes er interessante får man aldri. De fleste sender meldinger, men gidder aldri å møte deg eller legge i en innsats for å bli kjent... Er jo bare tull og søppel... 

Anonymkode: f6fcb...771

Skrevet

Er ung, pen og har bra personlighet. Så skjønner ikke hvorfor jeg aldri får suksess i kjærlighetslivet... Hva er galt med meg ? De fleste mennene slutter å snakke med meg og eller vil bare utnytte meg. Hvorfor er det så vanskelig å bry seg om andre? Jeg kan lett få følelser for en bra mann, har ikke høye krav. Bare at han vil gifte seg og få barn med meg, TA godt vare på seg selv og behandle meg med respekt og være snill. Det eneste som kan regnes som bra forhold i livet, tar med vennskap også... Er med eksen, men han behandlet meg heller ikke pent på slutten, var sur og irriterendes, klagde på meg hele tiden, sure undertøy og ville nesten ikke ta på meg eller var flau for å vise meg i sosiale medier osv... Har aldri møtt en mann som kan levere sex, de fleste har det bare i munn. Dere som er gift og har en partner som gir dere bra med det, dere er så heldig... Har aldri opplevd noe positivt med andre mennesker... føler jeg noe positivt med andre i forskjellige sammenhenger, er det ikke gjensidig... dør av en smerte om et etterlengtet fellesskap og lidenskap med andre... Er så lei av å være alene hele tiden og være på jakt, uten resultat... Hvorfor kan aldri noen like meg ? Hvorfor er jeg så mislykka i vennskap og kjærlighet, til og med i andre sosiale settinger...

Anonymkode: f6fcb...771

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ung, pen og har bra personlighet. Så skjønner ikke hvorfor jeg aldri får suksess i kjærlighetslivet... Hva er galt med meg ? De fleste mennene slutter å snakke med meg og eller vil bare utnytte meg. Hvorfor er det så vanskelig å bry seg om andre? Jeg kan lett få følelser for en bra mann, har ikke høye krav. Bare at han vil gifte seg og få barn med meg, TA godt vare på seg selv og behandle meg med respekt og være snill. Det eneste som kan regnes som bra forhold i livet, tar med vennskap også... Er med eksen, men han behandlet meg heller ikke pent på slutten, var sur og irriterendes, klagde på meg hele tiden, sure undertøy og ville nesten ikke ta på meg eller var flau for å vise meg i sosiale medier osv... Har aldri møtt en mann som kan levere sex, de fleste har det bare i munn. Dere som er gift og har en partner som gir dere bra med det, dere er så heldig... Har aldri opplevd noe positivt med andre mennesker... føler jeg noe positivt med andre i forskjellige sammenhenger, er det ikke gjensidig... dør av en smerte om et etterlengtet fellesskap og lidenskap med andre... Er så lei av å være alene hele tiden og være på jakt, uten resultat... Hvorfor kan aldri noen like meg ? Hvorfor er jeg så mislykka i vennskap og kjærlighet, til og med i andre sosiale settinger...

Menn i Norge er ikke hvordan de var for 50 år siden, du kan ikke forvente at det er nok å være pen og smile så får du automatisk kjæreste. Selv kvinner bør i dag ta initiativ for å lykkes i kjærlighetslivet, mye av dette skyldes feminisme.

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Sukker/Tinder bortkastet tid og penger?

Jepp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...