AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Var hos en ny JM i dag og da hun skulle ta symfysemålet kommenterte hun at jeg ikke hadde truser. Tidligere jordmor og lege har aldri kommentert dette. Jeg bruker undertøy vanligvis, men jeg synes de er så sykt ubehagelige nå etter jeg ble gravid da jeg får helt dilla av strikken, føler de er skrukkete osv på grunn av kvalme, press på magen osv. Jeg har prøvd flere størrelser større selv om jeg ikke tror det er utfordringen da jeg bare har gått ned i vekt uten å finne noe som er behagelig. Har dere med andre ord tips til gode truser? Anonymkode: 18be2...a16
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Samboers mest slitte boxere 😂 fordi de er veldig slappe i strikken Anonymkode: 0ccaf...515
Marianne8790 Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Gravid trusene fra KappAhl!! Elsker de og gode å bruke etter fødsel også!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 Sømløse truser fra Lindex! Ikke gravidtruser, men ingen ubehagelig strikk. Anonymkode: 3fdad...ecb
Gjest Cocosa Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 13 minutter siden, Marianne8790 skrev: Gravid trusene fra KappAhl!! Elsker de og gode å bruke etter fødsel også! Jeg liker ikke disse! Sliter med å finne gode truser selv. Så langt foretrekker jeg de rosa og blå «vanlige» trusene på KappAhl. De har ingen hard strikk og er veldig behagelige også i graviditeten. Er 6mnd på vei og har stor mage, om det har noe å si
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Samboers mest slitte boxere 😂 fordi de er veldig slappe i strikken Anonymkode: 0ccaf...515 Min er så fin på det at han kvitter seg med dem som er slitt så desverre ikke en mulighet her 😅 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sømløse truser fra Lindex! Ikke gravidtruser, men ingen ubehagelig strikk. Anonymkode: 3fdad...ecb Har du link eller navn for var så veldig mange inne der å velge mellom uten søm 😊 58 minutter siden, Cocosa skrev: Jeg liker ikke disse! Sliter med å finne gode truser selv. Så langt foretrekker jeg de rosa og blå «vanlige» trusene på KappAhl. De har ingen hard strikk og er veldig behagelige også i graviditeten. Er 6mnd på vei og har stor mage, om det har noe å si Var så mange forskjellige på nettsiden deres så fant ingen som var typisk rosa og blå 😇 Har du link eller navn? ☺️ Akkurat tuslet inn i 7. mnd😁 Anonymkode: 18be2...a16
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #7 Skrevet 12. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Min er så fin på det at han kvitter seg med dem som er slitt så desverre ikke en mulighet her 😅 Har du link eller navn for var så veldig mange inne der å velge mellom uten søm 😊 Var så mange forskjellige på nettsiden deres så fant ingen som var typisk rosa og blå 😇 Har du link eller navn? ☺️ Akkurat tuslet inn i 7. mnd😁 Anonymkode: 18be2...a16 Orker ikke bruke penger på så mye gravidklær 😛 Anonymkode: 0ccaf...515
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #8 Skrevet 12. januar 2018 Jeg liker gravidtrusene fra Lindex😄 Det er to sorte og en hvit i hver pakke. Jeg er ved termin nå, og har brukt disse trusene hver dag siden ca uke 14👍🏻 Anonymkode: d94a2...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #9 Skrevet 12. januar 2018 Ps; mange gravide får ofte en del utflod utover, jeg hadde aldri klart å gå uten undertøy i vertfall😅 Anonymkode: d94a2...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #10 Skrevet 12. januar 2018 Utover i svangerskapet* Anonymkode: d94a2...a8f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #11 Skrevet 12. januar 2018 Går du uten truse?? Anonymkode: 3bb11...7ac
Tina_O Skrevet 12. januar 2018 #12 Skrevet 12. januar 2018 Kjøpte flere typer gravidtruser, men brukte ikke noen av de. Brukte til slutt Pierre Robert, den "store" typen, og en str større enn vanlig. Brettet de ned. Ikke stram i strikken.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #13 Skrevet 12. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker gravidtrusene fra Lindex😄 Det er to sorte og en hvit i hver pakke. Jeg er ved termin nå, og har brukt disse trusene hver dag siden ca uke 14👍🏻 Anonymkode: d94a2...a8f Takk for tipset 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ps; mange gravide får ofte en del utflod utover, jeg hadde aldri klart å gå uten undertøy i vertfall😅 Anonymkode: d94a2...a8f Hørt rykter om det, men jeg må uansett dusje underlivet hver dag da jeg kaster opp så kraftig at jeg tisser på meg så det er min minste bekymring 😅 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Går du uten truse?? Anonymkode: 3bb11...7ac Ja, er det er problem? 35 minutter siden, Tina_O skrev: Kjøpte flere typer gravidtruser, men brukte ikke noen av de. Brukte til slutt Pierre Robert, den "store" typen, og en str større enn vanlig. Brettet de ned. Ikke stram i strikken. De har dem på matbutikken så de skal jeg jammen kjøpe et par av og teste Anonymkode: 18be2...a16
Gjest Geirfuglen Skrevet 12. januar 2018 #14 Skrevet 12. januar 2018 Jeg foretrakk KappAhl sine, men av de vanlige og ett til to nummer for store.
Lunarstone Skrevet 12. januar 2018 #15 Skrevet 12. januar 2018 (endret) Jeg bruker også de store Pierre robert -trusene fra matbutikken . En størrelse større enn jeg vanligvis bruker . Er i uke 27 nå og de er ihvertfall fortsatt veldig behagelige :) Endret 12. januar 2018 av Lunarstone
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #16 Skrevet 12. januar 2018 Gravidtruser på H&M Anonymkode: 20fde...2a4 1
Cyndaquil Skrevet 12. januar 2018 #17 Skrevet 12. januar 2018 Kari Tråå sine hotpants/damebokser. De er litt små i størrelser, så jeg ville kjøpt L/XL om du er lengte på vei, de er veldig myke, god, strammer ikke og er behagelig å ha på 😊 hilsen gravid uke 33 🤭
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #18 Skrevet 12. januar 2018 Men, altså, null truse, rett fra bar hud til bukse/strømpebukse? Og du tisser litt på deg daglig? Jeg forstår isåfall at jordmor reagerer, det høres ikke verken særlig behagelig, praktisk eller hygienisk ut. Hvilke handla inn truser som du klarer bruke asap. Hva med sånne korte stretchy shortser i bomull (sykkelshorts-aktige)? Anonymkode: abce4...1c0 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #19 Skrevet 12. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, er det er problem? Anonymkode: 18be2...a16 Er ikke et problem for meg at du går uten. Jeg måtte bare spørre for jeg hadde syntes det hadde vært veldig ubehagelig å gå uten. Og så er du heldig som da sikkert ikke har fått økt utflod som resultat av graviditeten. Anonymkode: 3bb11...7ac
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #20 Skrevet 13. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men, altså, null truse, rett fra bar hud til bukse/strømpebukse? Og du tisser litt på deg daglig? Jeg forstår isåfall at jordmor reagerer, det høres ikke verken særlig behagelig, praktisk eller hygienisk ut. Hvilke handla inn truser som du klarer bruke asap. Hva med sånne korte stretchy shortser i bomull (sykkelshorts-aktige)? Anonymkode: abce4...1c0 Går enten i store joggebukser eller pysjbukser og jeg tisser ikke litt på meg om jeg ikke rekker toalettet, men såpass mye at jeg må dusje og skifte klær (desverre vanlig blandt oss med hyperemesis) så skjønner ikke hva som er mer eller mindre uhygenisk med truse eller ikke innenfor det. De fåtall gangene jeg har vært ute av døren hittil i løpet av svangerskapet til lege/jordmor så unngår jeg å spise for da er det mindre sannsynlig at jeg kaster opp, men har desverre hatt uhell på turen hjem for det. Det var med tanke på utflod senere som en del gravide kan slite med som jordmor tenkte på og ikke på grunn av den listen du ramset opp. Anonymkode: 18be2...a16 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå