Gå til innhold

Dårlige holdninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min tante og onkel har en eldre katt som har begynt å tisse inne. Selv om den har anledning til å gå ut som for eksempel at dørens tår åpen så kan den finne på å tisse inne.

Min tante og onkel stradffer den ved å gni ansiktet dens nedi tisset. De har også gjort det samme for flere år siden gned den nedi avføringen da den hadde bæsjet inne. det var en annen katt. De forsvarer sine handlinger med at katten må lære. At den ikke lærer ellers. Jeg sier det er sykt og tar fullstendig avstand fra handlingene deres. men da ler de hånlig av meg

For øvrig så behandler de kattten sin bra  Den får optimalt med for og de tar den til veterinær, når de synes det er nødvendig vel å merke.

Jeg sier det er sykt men de klapper den og sier se så tillitsfull den er,å at nei det gjør ingen skade ,at den må jo lære sier de. At ingen er snillere med dyra enn dem, å se hvor glad den er i oss osv....

Skal også sies at de behandlet barna siden likedan da de var små.

Når jeg kritiserer dem kaller de meg syk men det er vel de som har en psykisk lidelse?

Anonymkode: 5f66e...a1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her. Jeg sier til dem at de bør ta katten til dyrlege,at den den ikke tisser inne med vilje men det er som å snakke til en vegg. De står på sitt. Og mener at den gjør det med vilje selv om den ikke gjorde det,aldri har gjort det da den var yngre,kun siste året

Anonymkode: 5f66e...a1e

Skrevet

PS: Jeg hadde faen meg kidnappet den katta.

Skrevet

Meld fra til Mattilsynet. Dette er dyremishandling

Anonymkode: de38a...666

Skrevet

Hvis de gjorde det samme med sine barn var det ganske grov barnemishandling også. 

Anonymkode: 60e5e...fdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...