Karianne Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Ehm.. var det sex? Såvidt jeg klarte å se, så var de kanskje på vei til å ha sex, men de hadde det vel ikke? Bare så at smekken til hun dama var åpen. Fulgte ikke helt nøye med, så derfor at jeg spør. Og ja, jeg skjemmes for at Bigbrother interesserer meg. :oops:
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Senere i episoden fikk du se "paret" ligge under dyna,...bevegelsene var veldig sex-like ja... (Og jeg ser også på BB,.... )
Karianne Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2005 Å,ja. Da så. Fikk ikke med meg slutten. Da forstår jeg. Takk! :-)
¤Tiili¤ Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Men stemmer de siste ryktene? at tina og patrick hadde sex i natt?? :o
Gjest Gjesta Skrevet 8. februar 2005 #5 Skrevet 8. februar 2005 Men stemmer de siste ryktene? at tina og patrick hadde sex i natt?? :o Aner ikke. I episoden som vart vist tidligere idag såg det bare ut som de klinte,..men man vet jo aldri. (Men tror kanskje BB-teamet hadde gjort noe mer ut av det? eller hvertfall Se og Hør/VG/Dagbladet)
*Lene* Skrevet 8. februar 2005 #6 Skrevet 8. februar 2005 De hadde sex ja.. Så mistenkelig slik ut ihvertfall!
Gjest Anonymous Skrevet 8. februar 2005 #7 Skrevet 8. februar 2005 Aner ikke. I episoden som vart vist tidligere idag såg det bare ut som de klinte,..men man vet jo aldri. (Men tror kanskje BB-teamet hadde gjort noe mer ut av det? eller hvertfall Se og Hør/VG/Dagbladet) Det tenkte jeg og, vg og hvertfall bigbrother.no hadde vel skrevet om det hvis de hadde hatt sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå