AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Hei. På torsdag fikk jeg noen voldsome stikk på siden ( venstre ) varte i 1-1/2 dag. Etter dette kom el slim ( søndag ) har siden mandag hatt magesmerter - vært til legen, og hun trykket og tok meg i magen, jeg sa au der det va vondt og hun sier" det er i livmoren du har vondt" dette kan være positivt. Noe mer forklaring fikk jeg ikke. Også at jeg kan få mensen tidligere pga jeg har gått på letrozol tabelletter ( avsluttet tabellettene for 1,5 uke siden. Noen som har noe erfaring ang dette med smerter midt i magen? ( livmor) kjennes ut som mensen smerter, er begynt så småt bak i ryggen også. Aldri hatt det slik før. Mensensmertene har vart i 4-5 dager men idag er smertene så å si borte, eneste jeg merker er litt slim nedentil ( beklager detaljer):-p men det ligner på el slim, men er ikke strekkbart og bare tynt, vannaktig, ( glatt når jeg tørker meg ) :-p har hatt dette i noen dager. Har jeg hatt eggløsning ? Mensen pleier å komme 16 dager etter el slim ( men har brukt letrozol denne perioden ) vil syklus bli annerledes pga det? Noen som har noe erfaringer? Hvor mange dpo er jeg nå ? 🤔 Anonymkode: 84cc0...c87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå