Ompalompa123 Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Jeg fjernet hormonspiral den 5 desember 2017 og har ikke fått mensen tilbake. På onsdagen 10.01 hadde jeg symptomer på eggløsning og tok en test som var positiv. Man sørget da for å legge inn en del gode aksjer den dagen. På torsdagen kjente jeg et stikk i magen og på neste dobesøk hadde jeg litt spotting. Tenkte at det var en liten blødning i fra selve eggløsningen. Men tidlig på morgen i dag(fredag), så tenkte vi at at det var like greit å spytt inn enda mer aksjer,.... og på på dobesøket etter var papiret lyserosa. Utover dagen nå har det kommet litt mer blødning, som gjør meg ganske overrasket og fortumlet. Kan det være at livmoren er litt full siden jeg ikke fikk forventet menstruasjon rett etter fjerning av hormonspiral? Eller har jeg mistolket hele kroppens signaler og det er rett og slett mensen som kommer nå? Noen kloke hoder med erfaring de kan dele her?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #2 Skrevet 13. januar 2018 Du får blødninger etter samleie. Det er ofte vanlig. Så jeg ville tolket det slik, at blødningene dine kommer pga sex (Helt ufarlig). Anonymkode: 0fd1b...435
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #3 Skrevet 13. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du får blødninger etter samleie. Det er ofte vanlig. Så jeg ville tolket det slik, at blødningene dine kommer pga sex (Helt ufarlig). Anonymkode: 0fd1b...435 (Ps. Vil legge til at blodet mest sannsynlig kommer fra slimhinnene, og ikke fordi du har full livmor). Anonymkode: 0fd1b...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå