Gå til innhold

hvorfor meg hver eneste forbanna gang!!?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hver gang jeg har satt meg inn i en skikkelig god treningsperiode og har klart å trene annehver dag å skal jeg etter en ukes tid blir syk.. da ender jeg med å utsette treninga og føler meg så slask og fæl- dessuten tar det lang tid til jeg kommer inn i den gode rytmen igjen!

vel nå sitter jeg her med fryyyktelig vondt i halsen, har store planer omå trene imorgen! jeg skal!!!!! skal ha styrketrening! men så sier folk rundt meg at jeg burdte ikke gjøre det.. men jeg vil så gjerne, føler at alt går i vasken om jeg hopper unna nå:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen der!!

Hater å måtte skippe en trening, men deet gjelder å ikke få dårlig samvittighet for det!!

Hadde planlagt å trene igår, men måtte jobbe så det gikk ikke..

Det er irriterende, men du burde la kroppen få hvile når du er syk!

God Bedring! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig godt igjen, dessverre.. :evil:

Mulig du bør prøve å finne ut om det er en grunn til at du blir så fort syk og ta det derfra..? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du trener når du er syk, setter du bare ned immunforsvaret ditt, så det tar lenger tid før du blir frisk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten har slitt med det problemet i vinter.Han har drevet med friidrett og trener mye og er stort sett aldri syk.Men på høsten i fjor hadde han en uke med influensa og siden da har det bare gått slag i slag.

Og jeg tror rett og slett grunnen er at han ikke lar kroppen få den hvilen den trenger til å bli frisk.En ting er treninga men gutten skal være en hårspredd fra å bli lagt inn på sykehus før han i et hele tatt er hjemme fra jobben.Og er han for en gangs skyld hjemme er han alltid tilbake på jobb før han er frisk igjen.

Er man syk så trenger kroppen hvile.Å trene,styre og stå på da gjør bare vondt værre.

Er du vant til å trene eller går det periodevis?? Kanskje du begynner for hardt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...