AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Er matematikken på økonomifag vanskelig? Vurderer å studere økonomi og administrasjon, men har aldri vært spesielt flink i matte. Evt. tips til hvordan jeg kan bli flinkere? Anonymkode: 117d2...1e4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Spørs jo litt hva du legger i vanskelig Hva matte har du fra vgs? S og T er vel matten du skal ha der for å gå videre på et slikt studie. Men matte er et modningsfag. Jobber du litt hver dag er det ingen grunn til at ikke du kan klare det! Finnes også mange gode bøker og nettsider som kan hjelpe deg masse. https://nb.khanacademy.org/ <-- Denne siden kan hjelpe deg med omtrent hva som helst Masse lykke til! Anonymkode: 989d6...eb3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Det er mange år siden jeg var ferdig med VGS, men hadde enkel matte 1. året og så ingen matte de to siste. Har altså ikke hatt matte siden 1995. Så noob er jeg. TS Anonymkode: 117d2...1e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå