AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Del Skrevet 12. januar 2018 Sendte melding og snaps til en person for tre dager siden og ingen av delene er åpnet. Men jeg fikk ikke noen feilmelding og det står levert. Pleier det ikke komme opp feilmelding om man er blokkert? Det går også an å starte en chat med personen, det trodde jeg heller ikke gikk hvis man var blokkert? Anonymkode: 28340...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Del Skrevet 12. januar 2018 Hvis du er blokkert så ser du navnet til personen er i lys grå. Hvis den ser ut som alle andre så er du ikke blokkert. Anonymkode: fb087...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Del Skrevet 12. januar 2018 Hva skjer om personen har slettet en da og har på innstillingen at bare venner kan sende snaps? Blir de sendt som grå da også? Om du er blokkert kan du ikke lenger se personen i vennelisten din eller kontakte personen. Men TS, om du trykker på personen, kan du se snap scoren til personen? Om du ikke kan se scoren har den andre personen slettet deg som venn. Om du kan se scoren så er dere fremdeles venner der. Men om scoren øker uten at dine snapper blir åpnet så blir du nok oversett... Anonymkode: f8078...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Del Skrevet 12. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skjer om personen har slettet en da og har på innstillingen at bare venner kan sende snaps? Blir de sendt som grå da også? Om du er blokkert kan du ikke lenger se personen i vennelisten din eller kontakte personen. Men TS, om du trykker på personen, kan du se snap scoren til personen? Om du ikke kan se scoren har den andre personen slettet deg som venn. Om du kan se scoren så er dere fremdeles venner der. Men om scoren øker uten at dine snapper blir åpnet så blir du nok oversett... Anonymkode: f8078...5c0 Hvis du har blitt slettet uten å bli blokkert så vil vedkommende fremdeles få Snap sendt direkte fra deg, men ikke kunne se storyen din. Vedkommende må da inn på siste sendte Snap for å svare deg, men har deg ikke lengre på lista si. Du ser da fremdeles deres story, men mottar ikke direkte snapper. Anonymkode: fb087...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #5 Del Skrevet 12. januar 2018 Jeg er blokkert av en venn. Jeg kan søke han opp, men trykker jeg på navnet hans, så skjer det ingenting. Anonymkode: 35eae...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #6 Del Skrevet 15. januar 2018 Hadde ikke stolt på det programmet der. Men det er nå bare meg... Anonymkode: 28a6e...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Del Skrevet 29. mars 2020 Jeg hadde blokkert noen på snap, og har opphvet blokkeringen. Noen som vet om de får nye forespørsel fra meg eller er alt som før jeg blokkerte dem, klarte å oppheve blokkeringen på noen jeg i utgangspunktet ikke skulle, og ingen av de jeg opphevet blokkeringen på finner jeg i vennelisten min. Anonymkode: 23b6d...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #8 Del Skrevet 29. mars 2020 Om jeg har sletten en person fra vennelisten min, kan vedkommende fremdeles sende meg snap. Men jeg vil ikke få de da jeg ikke lenger har personen på vennelisten. Anonymkode: d9ce2...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå