Gå til innhold

People you may know?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Facebook hva er det som bestemmer hvem som kommer opp her? Er det kun dem som har vært innom profilen? Kan vel ikke være det? 

Anonymkode: 399e9...241

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, er vel en miks av felles venner, folk du har som kontakter på mobilen etc.

Anonymkode: e327a...1b6

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er folk man stalker!! Jeg var i praksis og stalket alle de fast ansatte, noen dager senere dukket noen av dem opp på venner du kanskje kjenner!! Null felles venner. Samme på Instagram.

Skrevet
2 minutter siden, jentefranorge skrev:

Det er folk man stalker!! Jeg var i praksis og stalket alle de fast ansatte, noen dager senere dukket noen av dem opp på venner du kanskje kjenner!! Null felles venner. Samme på Instagram.

Ikke alle.

Noen er felles venner, og jeg har også opplevd at folk fra forskjellige grupper jeg er med i har dukket opp der.

Skrevet (endret)
1 hour ago, Elaine Marley said:

Ikke alle.

Noen er felles venner, og jeg har også opplevd at folk fra forskjellige grupper jeg er med i har dukket opp der.

Jeg sier ikke alle er det, jeg er full klar over at det er felles venner, etc. Men det gjelder også de vi stalker, eller folk som stalker oss, de vil også dukke opp. Er folk som sier stalking ikke dukker opp,men det gjør det. Samme med LinkedIn, Instagram,,,

Endret av jentefranorge
Skrevet
2 timer siden, jentefranorge skrev:

Jeg sier ikke alle er det, jeg er full klar over at det er felles venner, etc. Men det gjelder også de vi stalker, eller folk som stalker oss, de vil også dukke opp. Er folk som sier stalking ikke dukker opp,men det gjør det. Samme med LinkedIn, Instagram,,,

Ja, de man stalker selv dukker opp, men det er logisk at de gjør det. Facebook tror kanskje at man ønsker å legge personen til som venn siden man besøker profilen deres flere ganger. 

Om folk som stalker en dukker opp vet jeg ikke. Uff, jeg håper egentlig ikke det. Da har jeg dukket opp hos folk jeg ikke ønsker å dukke opp hos :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...