Gå til innhold

Liker du overraskende besøk?

Liker du at folk stikker innom?  

1. 1. Liker du at folk stikker innom?

• Ja!
      32
    • Nei
      36

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Liker du at folk bare stikker innom deg?

Jeg blir (nesten) alltid glad, og gjør det gjerne selv. Ikke så moro hvis huset er bomba, men sånt må jo besøket regne med når de kommer uanmeldt.

Tar det som et kompliment at folk faktisk har lyst til å besøke meg på impuls.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Tja. Det kommer faktisk veldig an på hvem! Er det mennesker jeg er komfortabel med, spiller det ingen rolle hvordan det ser ut, eller hva jeg ellers hadde tenkt å gjøre! Slike besøk blir ofte kjempehyggelige (og servering tatt på sparket blir ofte vel så bra som nøye gjennomtenkte måltider :roll::ler: ).

Mennesker jeg ikke kjenner veldig godt må gjerne ringe så jeg har tyve minutter til å shine opp!

Skrevet

Jeg hater å få overraskende besøk.

Og det er kanskje fordi vi sjelden har det ryddig hjemme :oops:

Men om folk ringer og sier at de stikker innom om en halvtime, så er det greit.

Gjest Seleena
Skrevet

Spørs på dagsformen min, men er som oftast heilt greit!

Er ikkje vant med at folk kjem utan å ha sagt i frå først heller, så får ikkje folk overaskande på døra!

Skrevet

Absolutt ikke, hører jeg en bil svinge inn tenker jeg "Hva faen" og løper for å se hvem det er. Det går ikke an å bare komme her til dette vraket av et hus, må rydde først :P

Skrevet

Njaa... Det er jo egentlig veldig koselig med overraskande besøk. Men det skjer egentlig aldri, for alle sender jo ei sms eller slår på tråden 10 min før og seier at dei kjem. Syns det er veldig greit eg :-)

Svarte i alle fall "ja", for 10 min er jo og overraskande på ein måte. Har ikkje planlagt besøket i ei veke liksom...

Skrevet

Kommer helt ann på hvem det er. Men generelt så liker jeg å få besøk, - bomba hus eller ikke. :-)

Skrevet

Ja, jeg er veldig glad i overraskende besøk. Leiligheten ser aldri bombet ut, det er ikke alltid superryddet, men aldri noe jeg ville skammet meg over om det kom gjester.

Skrevet

Nei, jeg hater overraskelsesbesøk!

Setter pris på at folk ringer og avtaler først.

Skrevet

Liker ikke at folk stikker innom uten å ringe først. Trenger ikke å ringe lenge i forveien, men bare gi et lite pip sånn at jeg kan avslutte det jeg holder på med, eller eventuelt gi beskjed om at det passer dårlig.

Skrevet

Ja, jeg liker det. Har ikke så mange venner i Oslo så dersom noen stikker innom blir jeg veldig glad. (Ikke ofte det skjer, men jeg setter alltid pris på besøk)

Skrevet

egentlig ikke.. Er ganske rotete av meg!

Skrevet

Det skjer igrunn nesten aldri at noen bare ringer på døra uten å ringe først, men om det skjer så er det bare hyggelig. Ikke at jeg alltid har det så ryddig, men kommer noen overraskende sånn, så får de også regne med littegranne rot og kanskje også noen kaniner.

Skrevet

Ja.. synes det er kjempekoselig jeg.

Og er det rotete her .. får de bare ta ting som det er .. :ler:

Skrevet

Det har vel omtrent aldri skjedd at folk har kommet overraskende innom hos oss, vi har alltid "bodd så langt fra folk" at de har ringt på forhånd så jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert jeg...

Skrevet

Jeg foretrekker å vite om at folk kommer i allefall en times tid i forveien sånn at jeg har tid til både å ordne litt i huset og ordne meg selv litt også. Ikke at hverken jeg eller huset trenger å være totalshinet for et kort besøk, men eventuelle hybelkaniner må gjerne bli fjernet og litt sminke i ansiktet skader heller ikke.

Litt kjedelig kanskje, men det er sånn jeg foretrekker det.

Skrevet

De som kommer overraskende til oss er våre beste venner. Jeg trenger da hverkan å rydde eller sminke meg for mennesker som er skikkelig glad i meg!!?

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke siat jeg gjør nei. Jeg synes det er vanlig folkeskikk å ringe eller sende melding før en kommer. Har ofte mye å gjøre, og noen dager må jeg ha til å være alene med en god bok og data... Jeg synes folk burde ringe og spørre før de kommer helt klart.

Gjest Catwoman
Skrevet

nei. Noen ganger kan det være utrolig koselig, men hvis det ikke passer, uten at det er noen speiell grunn til at det ikke passer annet enn at man rett og slett ikke har lyst på besøk. hva gjør man da? Foretrekker at folk ringer først jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...