Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips om hvilken shampo som kan passe for meg?

Jeg har tørt hår og fet hodebunn. Men har også problemer med flass / tørr hodebunn enkelte ganger. Virker som det er noe blandings her.

Finnes det shampo for blandingshår?

Glemte å si at jeg ikke har behandlet håret - ikke farget, bleket, permanent eller noen ting.

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Virker som du vasker håret for mye. Jeg bruker den røde Elvital for farget hår. Denne går kjempebra på meg som kan få tørt hår til tider.

Stikk til nermeste frisør og hør.

Skrevet

Jeg prøver å vaske håret kun annen hver dag, men som regel er håret fettete hele den andre dagen da :( Kan jo ikke gå rundt sånn. Bruker sikkert feil shampo siden håret blir fett så raskt.

Skal prøve den Elvital og se :) takk for tips...

Gjest Seleena
Skrevet
Jeg prøver å vaske håret kun annen hver dag, men som regel er håret fettete hele den andre dagen da :(  Kan jo ikke gå rundt sånn. Bruker sikkert feil shampo siden håret blir fett så raskt.

Men då vaskar du det ikkje for ofte. Fett hår er ubehagelig. Det kan høyrest ut som om du bruker ein shampo som du får irritert hodebunn av. Har høyrt at du kan få overproduksjon av talg om du brukar feil shampo. (irritert hodebunn som sagt)

Prøv den shampoen og bruk gjerne balsam i tuppane og!

Skrevet

Ja hodebunnen klør også, så da er det vel sikkert irritasjon.

Får gå hos frisør hvis det ikke fungerer med den shampoen du sa :)

Skrevet

Jeg sliter med samme problemene som deg og syns Head & shoulder frisk sitrus er bra. Den er for fet hodebunn. Det er ikke alle butikker som fører denne men Meny har den ihvertfall og noen ganger Rimi.

Gjest Daniella_
Skrevet

Du kan jo vaske med head&shoulders f.eks i hodebunnen også bruke en balsam for tørt hår i endene. Altså, unngå hodebunnen så godt som mulig. Det gjør jeg... Kjøpte Joicos nye Silk Result. Må si det er min nye favoritt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...