AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #1 Skrevet 12. januar 2018 Det er vanskelig å få venner, noe jeg dessverre nå har erfart. Vi nordmenn er fintfølende og med lange antenner, som gjør at vi helst luker unna individer vi finner utenfor perfekt skjemaet. Derfor får du aldri venner: - Vi ser at du har lite venner og omgangskrets, og vil derfor anta at du har dårlige kvaliteter og verdi som venn - Finner vi deg lite verdt, vil det ikke hjelpe å prøve deg på kontakt. For dette irriterer/kjeder vettet av oss. Du gjør oss også flaue! - Du smiler og later til å være snill/empatisk. Dette får deg til å framstå som svak og lite smart. - Er du arbeidsledig/syk(mottar støtte)? Styr unna oss, jævla taper og snylter!!!! - Har du problemer i din/mannens familie, eller andre belastninger? Back off!!!! - Er du ikke kul, avslappet, kjølig med kostbar framtoning? Da er vi ikke interessert. - Prøver du å nærme deg oss på noe vis? Du er en try hard.. Slik tenker folk om deg Move on.. Anonymkode: b9b58...f8c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Det gjør de så visst ikke. Anonymkode: 46351...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det gjør de så visst ikke. Anonymkode: 46351...ffe Troll. Anonymkode: b9b58...f8c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Troll. Anonymkode: b9b58...f8c Ja, jøss. Trodde først du snakket om mennesker.. Anonymkode: 46351...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vanskelig å få venner, noe jeg dessverre nå har erfart. Vi nordmenn er fintfølende og med lange antenner, som gjør at vi helst luker unna individer vi finner utenfor perfekt skjemaet. Derfor får du aldri venner: - Vi ser at du har lite venner og omgangskrets, og vil derfor anta at du har dårlige kvaliteter og verdi som venn - Finner vi deg lite verdt, vil det ikke hjelpe å prøve deg på kontakt. For dette irriterer/kjeder vettet av oss. Du gjør oss også flaue! - Du smiler og later til å være snill/empatisk. Dette får deg til å framstå som svak og lite smart. - Er du arbeidsledig/syk(mottar støtte)? Styr unna oss, jævla taper og snylter!!!! - Har du problemer i din/mannens familie, eller andre belastninger? Back off!!!! - Er du ikke kul, avslappet, kjølig med kostbar framtoning? Da er vi ikke interessert. - Prøver du å nærme deg oss på noe vis? Du er en try hard.. Slik tenker folk om deg Move on.. Anonymkode: b9b58...f8c Gå litt i deg selv i stedet, du. Jeg er både syk, arbeidsledig, empatisk, smilende og snill, og jeg har mange venner. Har ingen problemer med å skaffe nye venner heller. Anonymkode: 9d8cb...08e 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå litt i deg selv i stedet, du. Jeg er både syk, arbeidsledig, empatisk, smilende og snill, og jeg har mange venner. Har ingen problemer med å skaffe nye venner heller. Anonymkode: 9d8cb...08e Kommer veldig an på hvor du bor det Enklere i byer.. Anonymkode: b9b58...f8c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #7 Skrevet 12. januar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kommer veldig an på hvor du bor det Enklere i byer.. Anonymkode: b9b58...f8c Det er bare tull. Mennesker har muligens flere muligheter i byer, men det vil før eller siden strande på din egen personlighet. Fiks den, så får du venner. Anonymkode: 46351...ffe
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #8 Skrevet 12. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull. Mennesker har muligens flere muligheter i byer, men det vil før eller siden strande på din egen personlighet. Fiks den, så får du venner. Anonymkode: 46351...ffe Var ikke deg jeg snakket til.. Anonymkode: b9b58...f8c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #9 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var ikke deg jeg snakket til.. Anonymkode: b9b58...f8c Nei, men det var deg jeg snakket til. Ikke bare skriver du passiv aggressive åpningsinnlegg, du er også superfrekk mot alle i tråden. Dette er en av de sureste trådene jeg har sett her inne. Det sier seg selv hva som er problemet. Har du noen sinne prøvd å være hyggelig mot noen? Anonymkode: 46351...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå