AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Jeg møtte en fyr gjennom tinder før jul. Vi var på to dater da, før han reiste bort i juleferien. Han skulle innom byen jeg bor i en dag i løpet av ferien og lurte på om jeg ville treffes da, men jeg var opptatt. Møtte han så igjen to ganger forrige uke. Så til sakens kjerne: jeg merker jeg faktisk begynner å bli betatt av han. Dette er første fyren jeg faktisk har følt noe slikt for på veldig lenge. Problemet er at jeg ikke vet om han er interessert tilbake. Finnes det noen tegn på at han ikke er interessert eller motsatt? Jeg vet at ingen sitter på et fasitsvar, men jeg blir helt tussete i hodet av å tenke på det. Kjenner jeg vurderer å droppe hele greien før jeg blir mer involvert. Anonymkode: d53fa...9d8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #2 Skrevet 12. januar 2018 Kjenner meg godt igjen i det der. Det er ikke lett, men du forstår nok at dette er det ingen som kan gi deg et svar på. Er du villig til å satse? Jeg sier: ha is i magen. Jeg vil at du skal være deg selv og ikke spille spill. Men likevel: Hold litt igjen. Dere har jo ikke kjent hverandre lenge. Ikke gi 'alt' av deg selv med en gang. Og jeg synes det hjelper å tenke: "Han skal fortjene MEG". For det skal han. Du er forhåpentligvis en bra person. Vil han ha deg, så la han kjempe for deg. Hvis ikke er han ikke verdt deg. Kanskje du kan gjøre som i "Pretty woman" - ikke kyss han på munnen. (Med mindre dere allerede har gjort dette). Det er jo heller ikke dumt å spørre han hva han er ute etter. Synes han det blir 'for mye', så var han nok ikke ute etter noe seriøst i utgangspunktet. Dating handler jo om å åpne seg opp, bli kjent og kanskje gjøre seg selv sårbar ovenfor et annet menneske. Men husk: Bruk hjernen. La hjernen styre. Ikke hjertet. Anonymkode: 368ed...cf7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #3 Skrevet 12. januar 2018 Du har møtt han fire ganger, slapp av litt! Han tar jo også initiativ til å treffe deg, hvorfor skulle han gjøre det om han ikke er interessert? Gi det heller litt mer tid, du merker vel om han har noen interesse eller ikke. Men å bare gi opp hele fyren fordi du er redd for at han ikke skal like deg like mye tilbake etter fire treff, det blir bare dumt. Skal du være så redd for å bli såret så får du revurdere om du er klar for å date. Anonymkode: 6890c...dba
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #4 Skrevet 12. januar 2018 Hvorfor spør du han ikke bare? Det er jo vanskelig å vite om man kan bli et par etter bare noen få dater og treff, men det er helt lov å spørre hva slags intensjoner han har med deg og om han er klar for å etablere seg med en kjæreste på nåværende tidspunkt i livet. Anonymkode: c91e8...ec3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg godt igjen i det der. Det er ikke lett, men du forstår nok at dette er det ingen som kan gi deg et svar på. Er du villig til å satse? Jeg sier: ha is i magen. Jeg vil at du skal være deg selv og ikke spille spill. Men likevel: Hold litt igjen. Dere har jo ikke kjent hverandre lenge. Ikke gi 'alt' av deg selv med en gang. Og jeg synes det hjelper å tenke: "Han skal fortjene MEG". For det skal han. Du er forhåpentligvis en bra person. Vil han ha deg, så la han kjempe for deg. Hvis ikke er han ikke verdt deg. Kanskje du kan gjøre som i "Pretty woman" - ikke kyss han på munnen. (Med mindre dere allerede har gjort dette). Det er jo heller ikke dumt å spørre han hva han er ute etter. Synes han det blir 'for mye', så var han nok ikke ute etter noe seriøst i utgangspunktet. Dating handler jo om å åpne seg opp, bli kjent og kanskje gjøre seg selv sårbar ovenfor et annet menneske. Men husk: Bruk hjernen. La hjernen styre. Ikke hjertet. Anonymkode: 368ed...cf7 Ja, jeg tror jeg må finne ut om jeg er villig til å satse. Samtidig er jeg av den oppfatning av at dersom det er riktig burde jeg ikke føle det jeg føler nå. Men det er kanskje en dum ting å tenke. Syns det er nettopp dette med å holde igjen som er vanskelig. Jeg er generelt en person som tar initiativ når jeg føler for det. Derfor føles det så ubehagelig å skulle spille kostbar, og jeg får ikke helt ro i sjelen. Men jeg er helt enig i at han faktisk skal fortjene meg. Når jeg er rasjonell tenker jeg at jeg selvsagt ikke vil ha noen som ikke vil ha meg tilbake. Jeg vil jo ha noen som ser hvor "fantastisk" jeg er. Jeg har faktisk spurt han hva han var ute etter og fikk til svar at han hadde ikke hastverk med å finne seg noen, men dersom han fikk følelser for en person var han absolutt åpen for et forhold. Takk for godt svar og gode råd! -TS Anonymkode: d53fa...9d8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #6 Skrevet 12. januar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har møtt han fire ganger, slapp av litt! Han tar jo også initiativ til å treffe deg, hvorfor skulle han gjøre det om han ikke er interessert? Gi det heller litt mer tid, du merker vel om han har noen interesse eller ikke. Men å bare gi opp hele fyren fordi du er redd for at han ikke skal like deg like mye tilbake etter fire treff, det blir bare dumt. Skal du være så redd for å bli såret så får du revurdere om du er klar for å date. Anonymkode: 6890c...dba Du har helt rett. Jeg må faktisk klare å ha litt is i magen. Tror jeg blir så revet med fordi jeg har møtt mange menn som har vært interessert hvor jeg ikke har hatt interesse eller hvor mangel på interesse har vært gjensidig, og endelig har jeg møtt en jeg føler jeg klaffer med. -TS Anonymkode: d53fa...9d8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #7 Skrevet 12. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du han ikke bare? Det er jo vanskelig å vite om man kan bli et par etter bare noen få dater og treff, men det er helt lov å spørre hva slags intensjoner han har med deg og om han er klar for å etablere seg med en kjæreste på nåværende tidspunkt i livet. Anonymkode: c91e8...ec3 Det er vel frykten for å bli for intens ettersom vi ikke har møttes så mye. Angående dette med hva han er ute etter så har vi faktisk pratet om det. Han sier han ikke har det travelt med å finne seg kjæreste, men dersom han får følelser for noen er han åpen for et forhold. Jeg har samtidig også gjort det klart at jeg ikke er ute etter en ren seksuell relasjon, og det sa han at han respekterte. -TS Anonymkode: d53fa...9d8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #8 Skrevet 12. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en fyr gjennom tinder før jul. Vi var på to dater da, før han reiste bort i juleferien. Han skulle innom byen jeg bor i en dag i løpet av ferien og lurte på om jeg ville treffes da, men jeg var opptatt. Møtte han så igjen to ganger forrige uke. Så til sakens kjerne: jeg merker jeg faktisk begynner å bli betatt av han. Dette er første fyren jeg faktisk har følt noe slikt for på veldig lenge. Problemet er at jeg ikke vet om han er interessert tilbake. Finnes det noen tegn på at han ikke er interessert eller motsatt? Jeg vet at ingen sitter på et fasitsvar, men jeg blir helt tussete i hodet av å tenke på det. Kjenner jeg vurderer å droppe hele greien før jeg blir mer involvert. Anonymkode: d53fa...9d8 hva i alle dager er det med folk som bare sitter å venter på tegn? spør heller så slipper du å lure Anonymkode: 51643...60b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå