Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Hvor mye dårlig feedback skal selgerne på ebay ha før dere lar være å by på varene? Vil dere f.eks. by hos en selger som har 95% positiv feedback?
Gjest allium Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 Kommer helt an på hva slags kommentarer det er.
Gjest Daniella_ Skrevet 6. februar 2005 #3 Skrevet 6. februar 2005 Kommer helt an på hva slags kommentarer det er. Jepp. Men en ting som irriterer meg, jeg får ikke feedback :o Kun 2 av 20 eller noe har gitt meg feedback og jeg har aldri vært sent ute med noe, har betalt med en gang...har heller ikke gjort noe feil. Har bedt flere om gjøre dette, men de gjør det ikke. Kult gjort
droopseley Skrevet 7. februar 2005 #4 Skrevet 7. februar 2005 Det skal være noe spesielt med den dårlige feedbacken(95%) om jeg skulle handla. Hvis det feks er en med få feedbacker og den evt ene negative er fra en med minusneg. selv feks.. Ellers handler jeg bare fra de over 99%. Finnes nok av dem Daniella_: Det var rart, jeg får alltid feedback når jeg selv har skrevet til selger. Tror du har vært litt uheldig jeg :-?
Gjest Daniella_ Skrevet 7. februar 2005 #5 Skrevet 7. februar 2005 Daniella_: Det var rart' date=' jeg får alltid feedback når jeg selv har skrevet til selger. Tror du har vært litt uheldig jeg :-?[/quote'] Ja, håper det. Bestilte noe derifra i går og betalte med en gang. Da fikk jeg i allefall feedback, puh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå