AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Jeg har så lyst på hair extensions for å få tykkere hår men hørt at man kan miste hår av å bruke extensions, er det sant? Blir det ekte håret tynnere? Tenker på teip eller keratin extensions... Anonymkode: 96cfc...097
FrodeF Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Ja, man mistet sitt eget hår hvis man bruker dette over tid 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Det sliter veldig på håret og kan da brekke av. Anonymkode: 1bee4...aa4 1
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Ja, håret blir fjonete og stygt. Ikke sett det på og tro at håret ditt kan vokse seg langt med de på, det gjør de ikke. Sliter som f... 1
Blingblingtahei Skrevet 12. januar 2018 #5 Skrevet 12. januar 2018 Det sliter som resten her sier fryktelig på håret, selv tålte jeg heller ikke limet og det klødde noe sinnsykt I hodebunnen. Følte heller ikke at håret mitt noen gang ble rent. Det ble derfor med den ene gangen for min del. Var også sykt tungt og ubehagelig å gå med. Ta vare på håret ditt i stedet, ikke vask det for ofte, bruk gode produkter og ikke for mange produkter, lite varmebehandling og sørg for å holde hodebunnen frisk mye penere med sunt hår, enn langt og slitt, med slitte knekte hårstrå på toppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå