AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Jeg og lillebror bor sammen, og nevøen bor sammen med oss annen hver helg + 1 dag i uken. Slikt har det vært i nesten et år. Pappaen jobber og siden jeg går hjemme så er det jeg som har ansvaret for nevøen 70-80% av tiden. Nå skal lillebror i militæret og barne moren har slått seg vrang og vil ikke at nevøen skal være hos meg når lillebror ikke har perm, selv om det er jeg som har han mesteparten av tiden så jeg aner ikke når jeg neste gang får se nevøen. Min bekymring er at han bli å ta skade av og ikke tilbringe annen hver helg med meg og faren. Har sett andre barn som har opplevd det og lurer på hvor mye skade nevøen min blir å ta av dette? Noen som har erfaring eller kunnskap om dette...? Anonymkode: 7aebe...e26
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Nå vet ikke jeg hvor gammel nevøen din er, men han kommer absolutt ikke til å ta skade av dette. Han skal jo være hos mamman sin. Men du kan vel besøke han, eller ta han med ut på noe hyggelig? Anonymkode: e5418...c61 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå