Gå til innhold

sandaler

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, den tråden var bra. Masse dingling med skoene også

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet
Med det varme været vi har nå ser jeg at de aller fleste jenter går med sandaler med åpen hæl.  På de mange utecafeene i byen ser jeg bestandig at dere krysser bena ved anklene og slipper skoen ut med hele fotsålen dinglende i luften.  Noen går enda lenger og liksom leker med skoen og løfter den opp med tærne.  Jeg synes dette er veldig sexy og lurer på om dere gjør dette med vilje for tiltrekke oppmerksomhet?

Jeg gjør det.. Sitter sånn nå faktisk, vipper mine stygge hvite innesko (med åpen hel) på tærne.. Er det sexy? :o Hvorfor er det sexy? Syns "alle menn" at det er sexy? (noen ganger føler jeg at det er mye jeg ikke vet om menn..)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror nok du vil bli veldig overrasket over hvor mange menn som synes det er sexy når dere leker med skoene. Noen menn er veldig sjenerte med disse følelsene, mens andre er veldig åpne.

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg tror nok du vil bli veldig overrasket over hvor mange menn som synes det er sexy når dere leker med skoene.  Noen menn er veldig sjenerte med disse følelsene, mens andre er veldig åpne.

Jammen - hva er det dere tenner på? Selve vippingen? Det at dere får se fotbladet/vristen? Hva hva hva???

hva med jenter/kvinner som går barbent? Tenner "menn" på det også?

*Embla ser ut som et ? *

Skrevet

Det er jo en fetish på lik linje med andre uforståelige ting..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er hele bevegelsen når skoen faller fra foten. Spesielt hvis dette gjøres i en sakte bevegelse og løfter igjen skoen opp med tærne. Synet av fotsålen er også sexy.

Gjest Anonymous
Skrevet
*Embla ser ut som et ? *

...og noen menn tenner på dét også... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Virker som de fleste gjør dette ubevisst. Jeg nekter å tro at ingen gjør dette bevisst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...