Gjest gjest Skrevet 8. august 2002 #1 Skrevet 8. august 2002 Med det varme været vi har nå ser jeg at de aller fleste jenter går med sandaler med åpen hæl. På de mange utecafeene i byen ser jeg bestandig at dere krysser bena ved anklene og slipper skoen ut med hele fotsålen dinglende i luften. Noen går enda lenger og liksom leker med skoen og løfter den opp med tærne. Jeg synes dette er veldig sexy og lurer på om dere gjør dette med vilje for tiltrekke oppmerksomhet?
Gjest mettemo Skrevet 8. august 2002 #2 Skrevet 8. august 2002 Satt slik når jeg leste innlegget ditt.Det er ikke bevisst , ikke fra min side i allefall. Det faller seg bare naturlig, at skoen sklir ut slik.Men nå kommer jeg nok til å gjøre det mer besvisst ja.
Exodus Skrevet 10. august 2002 #3 Skrevet 10. august 2002 Synest egentlig det ser litt teit ut jeg, men jeg er Glad ingen er like, for da hadde det blitt kjedelig da..... Ex
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 10. august 2002 #4 Skrevet 10. august 2002 Jeg gjør det, men ikke bevisst. Jeg er en veldig utålmodig person, og klarer aldri sitte stille, så hvis vi er på f.eks cafè, MÅ jeg gjøre det for å ha noe og pusle med. Kall det gjerne en tvangshandling.. :blunke:
Lazy Skrevet 10. august 2002 #5 Skrevet 10. august 2002 Det er fordi vi er svette på føttene og vil ha litt luft!
Charmina Skrevet 11. august 2002 #6 Skrevet 11. august 2002 Den var litt søt syntes jeg........og jeg sitter nok sånn jeg også.....enten helt ubevisst eller fordi jeg er varm på beina!1 -Charmina
Nøtteliten Skrevet 12. august 2002 #7 Skrevet 12. august 2002 Sitter sånn jeg og, må ha noe å drive med. Tror faktisk ikke jeg klarer å holde bena mine på plass i sandaler jeg..
Gjest mg Skrevet 8. april 2003 #9 Skrevet 8. april 2003 Tydelig at de fleste gjør dette ubevisst. Prøv å legg merke til hvor mange gutter som der på bena deres når dere gjør dette. Dere vil bli overrasket!!!
Nelle Skrevet 8. april 2003 #10 Skrevet 8. april 2003 Jeg gjør det heller ikke bevisst -tror nesten ingen jenter gjør det. Har forresten vært en tråd om akkurat dette før. Nelle
Gjest Kinga Skrevet 8. april 2003 #11 Skrevet 8. april 2003 Overhodet ikke en bevisst handling....men nå kommer det vel til å bli det, etterhvert som våren nærmer seg og man vil bli lagt merke til Vibs
Gjest dr. ian Skrevet 9. april 2003 #12 Skrevet 9. april 2003 Hmmm... jeg er en raring som heller ser på puppene, jeg
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. april 2003 #13 Skrevet 9. april 2003 Hmmm... jeg er en raring som heller ser på puppene' date=' jeg [/quote'] Pass deg nå- eller blir det ris på stumpen igjen dorian! Minnie
Atmi Skrevet 9. april 2003 #15 Skrevet 9. april 2003 Med det varme været vi har nå ser jeg at de aller fleste jenter går med sandaler med åpen hæl. På de mange utecafeene i byen ser jeg bestandig at dere krysser bena ved anklene og slipper skoen ut med hele fotsålen dinglende i luften. Noen går enda lenger og liksom leker med skoen og løfter den opp med tærne. Jeg synes dette er veldig sexy og lurer på om dere gjør dette med vilje for tiltrekke oppmerksomhet? hehe.. Det er nok bare noen fakter som noen har uten å tenke over det. Du ville nok merket det fort dersom noen gjorde det med vilje. Det pleier straks se litt annerledes ut alt som ikke er naturlig. Har dere merket det?
Gjest CN Skrevet 9. april 2003 #16 Skrevet 9. april 2003 Ja jeg har sett det ofte. Spesielt når jeg står bak en jente som blir ekspedert i en butikk eller en cafe.Hun ser seg tilbake og ser at jeg står bak og løfter foten for så og slippe skoen ut så det sier kling i gulvet. Er helt sikker på at hun gjør dette bevisst for å tiltrekke seg oppmerksomhet. Noen ganger smiler hun til meg også.
Cupcake Skrevet 9. april 2003 #17 Skrevet 9. april 2003 Morsomt... har aldri tenkt noe særlig over det, men jeg vet jeg "leker" med sandalene med føttene i blant. Det er jo mest fordi det er litt varmt på føttene, enn fordi jeg tror at noen synes det er sexy, da.
Gjest Kira Skrevet 9. april 2003 #18 Skrevet 9. april 2003 Beina i kryss? Leke med skoen? Pøh! Det klarer jeg ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2003 #19 Skrevet 10. april 2003 Har ei vennine som sitter å leker med beina hele tiden, tror hun skjønner at jeg ser på de. eller devs jeg har flere venniner som gjør det, både med og uten sandaler..hehe, synest det er råsexy jeg.. :oops:
Gjest Mr. Doubtfire Skrevet 11. april 2003 #20 Skrevet 11. april 2003 Jeg gjør det heller ikke bevisst -tror nesten ingen jenter gjør det. Har forresten vært en tråd om akkurat dette før. Nelle Den tråden var litt søt, ja. Nylonstrømper - tåforsterkere - vippe skoen.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå