AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Virker det? Noen som har readert allergisk på det? Hvor lenge varer det? Sliter med tørre heler. Seøv hbor mye jeg pusser og smører..blir det fort tørt igjen. Så lurte på å prøve dette. Noen som har god erfaring? Takk Anonymkode: 4cf89...3ca
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Kjøpte det på ebay , mye billigere og fungerte godt. Anonymkode: d06a9...7f1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Bruker det hver vår. Elsker det! Kjøper på norsk helsekost. Effekten varer i - 8-10 uker, lengre om jeg er flink til å smøre. Jeg har veldig tørre hæler. De er som sandpapir på vinteren. Anonymkode: c4d0d...fe1
Djungelvrål Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 Har ikke prøvd babyfoot sin men to andre som ligner, den ene fra Scoll. Etter 3-10 dager begynner du å flasse og du flasser i mange dager. Deilig når man kan dra av de laaange flaka i starten. Får glatte føtter men det får ikke helt has på det hardeste på føttene.
Tibbie Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Ja, jeg elsker det Tar en runde ca. hver tredje måned. Det begynner å virke etter ca. tre dusjer, så flasser det noen dager. Jeg synes at det er veldig tilfredsstillende å rive av, så da går det jo litt fortere. Har begynt å handle slike fra eBay da de koster sånn 20 kr i stedet for de i Norge til 200 kr. Men når jeg ikke orker å vente på frakt går jeg for Baby Foot. Men prøv det! Det er helt fantastisk! Føttene dine blir silkemyke etter en ukes tid <3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 Prøvd det kun en gang og har litt blandede følelser. Jeg har tørr og hard hud på helene og litt hard hud på stortåa. Baby foot var enkel i bruk. Etterpå skjedde det ikke noe på noen dager, så jeg hadde nesten glemt hele greia før hele (!) "fotsålen" ramlet av i dusjen. Det så ut som en pyton hadde hatt hamskifte der inne. Etterpå var fotsålen ganske sår, så jogging utgikk i en uke. Huden ble mykere, MEN den harde huden forsvant ikke, så det gikk ikke så lang tid før problemet var der igjen. Og midt under foten trengte jeg virkelig ikke å bytte hud.... Anonymkode: 9d61d...28d
Emalje Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 Prøver det nå! Er vel på ca dag 8, tok daglige fotbad til og med dag 5. Da hadde mesteparten av den døde huden flasset av. Synes det funka godt og fjerna et godt lag på hele foten selv om jeg ikke hadde så veldig hard hud fra før. Og føttene er veldig freshe og myke nå Anbefaler å lese reviews på Amazon, der finnes det mange tips om hvordan du får best mulig resultat. Sånn jeg husker det her og nå: 1) Ta fotbad så du får rosinhud og tørk føttene før du tar på Baby foot-sokkene 2) Kjenn etter om det svir - ta dem av med en gang om det gjør det. Noen fikk forbrenning.. Ellers tåler du nok å ha dem på litt mer enn en time. Jeg hadde på mine i to. 3) Ikke bruk baby foot når det er sandalsesong. Du bør bruke sokker døgnet rundt i 2 uker mens huden flasser av. 4) De som tar fotbad hver dag eller annenhver dag under behandlingsperioden får best resultat. Noen som bare dusja merka ikke noe resultat i det hele tatt.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #8 Skrevet 11. januar 2018 Du får veldig myke føtter av det til slutt men det er litt ekkelt når huden begynner å flasse av. Anonymkode: 68f85...d96
DysterPytten Skrevet 11. januar 2018 #9 Skrevet 11. januar 2018 Jeg likte det ikke, følte jeg fikk tørrere føtter av det. I tillegg bør du ikke bruke "god-sokkene" for de må du kaste etterpå.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #10 Skrevet 11. januar 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker det? Noen som har readert allergisk på det? Hvor lenge varer det? Sliter med tørre heler. Seøv hbor mye jeg pusser og smører..blir det fort tørt igjen. Så lurte på å prøve dette. Noen som har god erfaring? Takk Anonymkode: 4cf89...3ca Søker du ørlite grann på på forumet eller i google så finner du en million tråder på temaet. Noen er oppbrent på beina andre har andre varianter av nye, gamle, føtter. Anonymkode: 8d018...1a5
jabx Skrevet 11. januar 2018 #11 Skrevet 11. januar 2018 23 minutter siden, DysterPytten skrev: Jeg likte det ikke, følte jeg fikk tørrere føtter av det. I tillegg bør du ikke bruke "god-sokkene" for de må du kaste etterpå. Hvorfor? Det er jo bare å vrenge og riste, er det ikke?
DysterPytten Skrevet 12. januar 2018 #12 Skrevet 12. januar 2018 14 timer siden, jabx skrev: Hvorfor? Det er jo bare å vrenge og riste, er det ikke? Skulle tro det, men fikk ikke ut alt, så følte jeg gikk med konstante brødsmuler i sokkene (tørka hudbiter).
Honey Dew Skrevet 12. januar 2018 #13 Skrevet 12. januar 2018 2 minutter siden, DysterPytten skrev: Skulle tro det, men fikk ikke ut alt, så følte jeg gikk med konstante brødsmuler i sokkene (tørka hudbiter). Har faktisk aldri opplevd dette og jeg har brukt Babyfoot mange ganger
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2018 #14 Skrevet 13. januar 2018 Tusen takk for svar alle Så det funker godt på veldig tørre heler? Ts Anonymkode: 4cf89...3ca
Emalje Skrevet 14. januar 2018 #15 Skrevet 14. januar 2018 På 1/13/2018 den 16.34, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar alle Så det funker godt på veldig tørre heler? Ts Anonymkode: 4cf89...3ca Jeg hadde ikke VELDIG tørre heler, og etter hva jeg har lest av reviews kan det slå begge veier.. Min hel ble mye mykere, men jeg hadde ikke så hard og tørr hud at jeg hadde oppsprukne heler osv. Noen sier det ikke hjalp på de områdene med veldig hard hud i det hele tatt, andre sier det hjalp masse. Et par stykker anbefalte at man forberedte seg litt på forhånd, slipte ned litt tørr hud noen dager i forveien. Så trakk produktet bedre inn. Sa de.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2018 #16 Skrevet 15. januar 2018 På 14.1.2018 den 17.07, Emalje skrev: Jeg hadde ikke VELDIG tørre heler, og etter hva jeg har lest av reviews kan det slå begge veier.. Min hel ble mye mykere, men jeg hadde ikke så hard og tørr hud at jeg hadde oppsprukne heler osv. Noen sier det ikke hjalp på de områdene med veldig hard hud i det hele tatt, andre sier det hjalp masse. Et par stykker anbefalte at man forberedte seg litt på forhånd, slipte ned litt tørr hud noen dager i forveien. Så trakk produktet bedre inn. Sa de. Ok. Takk for svar og tips TS Anonymkode: 4cf89...3ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå