Gå til innhold

Ingen rimming, ingen sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ærlig talt så lei av å bli avvist av dama hver gang jeg prøver å få rimmet henne. Hun er nyvaska, kommer ut av dusjen, og lukter digg, men jeg får ikke lov å smake. Jeg får ikke lov til å nærme meg en gang. Det frustrerer meg og jeg har ikke hatt lyst på sex pga det. Jeg gidder ikke lever med bare ordinær og kjedelig sex og mister lysten. Hun sutrer og kaller meg sur, bitter og at jeg er urimelig, og jeg mener hun er det som hvertfall ikke kan la meg prøve.  Ikke sant hun er sær som ikke bare kan la meg prøve? Hva er det som er så farlig?

Anonymkode: a36c5...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg,som selv er dame forstår din frustrasjon. 

Anonymkode: a161f...429

Skrevet

Men når det er sagt,så nærme deg på en romantisk måte..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg,som selv er dame forstår din frustrasjon. 

Lar du typen din rimme deg? Liker du det eller lar du han gjøre det for hans skyld?

Skrevet

Herregud, du kan jo ikke tvinge henne til noe hun ikke vil. Du kan lufte ideen, men å kreve noe og sutre over det er, eh ja, urimelig. 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, saltyliquorice skrev:

Herregud, du kan jo ikke tvinge henne til noe hun ikke vil. Du kan lufte ideen, men å kreve noe og sutre over det er, eh ja, urimelig. 

Og hun kan ikke tvinge meg til noe jeg ikke vil. Sex uten rimming.

Skrevet

Hvis du ikke hadde villet ha sex med meg uten å rimme samtidig, så hadde du ikke vart lenge her gitt. ;)

Gjør det slutt for begges skyld, men vært klar over at det nok ikke finnes en overflod av damer som liker rimming. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hun kan ikke tvinge meg til noe jeg ikke vil. Sex uten rimming.

Da får dere skaffe dere nye partnere eller leve med det? Problem solved ✨

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke kjedelig og orginær sex å ha vaginal+penis fokus.
Vil heller si det er unormalt og sært, på grensen til ekkelt med rumpehull sex. Hvis det er så big deal for deg bør du finne deg en annen dame som er glad i å bli slikket i rumpa, eller ta deg sammen og legge fra deg det behovet.
Sjansen for å finne en mann som liker det er større, er trossalt menn som har g punkt i rumpa og syns det er pirrende med rumpesex.
Jeg ville heller aldri vært komfortabel med eller tillatt at typen slikka rumpehullet mitt. Jeg skal jo kysse han etterpå og under sexen, og det hadde jeg ikke gjort når han hadde bæsjebakterier og lukt/smak på tunga si.

Anonymkode: ac514...317

• Liker 2
Skrevet

Ups😂jeg misforstod ordet rømming jeg dame som svarte han først.

Er enig m dere!!!!

• Liker 1
Skrevet

Er du homo? 

Anonymkode: ab920...52c

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du homo? 

Hva faen?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen?

Du trenger ikke banne selv om du får et spørsmål. 

Skrevet

Å gud hjelpe... du minner meg om en eks som på død og liv påstod at analsex var det som gjaldt. Gjorde det slutt med meg et par runder, for han trodde jeg skulle gi etter for analsex. Skjedde aldri!! Glad jeg er kvitt den psykopaten som gnålte og gnålte om sine sex behov. Uten å gi noe tilbake. Skulle ikke ta meg bakfra som straff for at jeg ikke ville gå med på analsex. Idiot. Det pussige er at jeg i dag er ferdig med han. Mens han ennå driver å "overvåker" meg. Etter mange år.

Anonymkode: 5c5b4...206

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...