Gå til innhold

Usikker på egen kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men han jeg ligger med (vi dater) kaller meg sexy. Jeg er usikker på mitt eget underliv og kroppen min generelt. Dette gjør at jeg ikke helt greier å slappe av. Vi har dog mye sex da. Jeg er 9 år yngre enn han. 

Hvordan stole på at han liker meg seksuelt?😶 kanskje det bare er meg som synes kroppen min er ekkel, puppene burde vært større og det fæle underlivet da..  

Anonymkode: 0f1a8...64a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har jo mye sex. Så da er det jo ikke noe veldig galt med hverken deg eller underlivet.

Vær glad i det underlivet du har, og heller gled deg over nytelsen deg gir både deg og han.

• Liker 4
Skrevet

Har du sett den fitteboken? (Husker ikke helt hva den heter). Den har bilder av maaaange underliv og da ser du hvor forskjellige jenter kan være. Vær stolt over den fitta du har og gledene den gir deg. 

Anonymkode: 07c4d...ab5

• Liker 2
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Men han jeg ligger med (vi dater) kaller meg sexy. Jeg er usikker på mitt eget underliv og kroppen min generelt. Dette gjør at jeg ikke helt greier å slappe av. Vi har dog mye sex da. Jeg er 9 år yngre enn han. 

Hvordan stole på at han liker meg seksuelt?😶 kanskje det bare er meg som synes kroppen min er ekkel, puppene burde vært større og det fæle underlivet da..  

Vel, om pikken blir hard og stiv, er det et ganske sikkert tegn på at han tenner på deg.

• Liker 1
Skrevet

Hadde han ikke funnet deg attraktiv så hadde han helt sikkert ikke fått ereksjon heller, så ta det som et kompliment da. :) Du er sikkert helt fin. Om du ikke syns det selv så syns helt sikkert han det. Og prøv å slappe mer av, det å være sikker på at man er attraktiv for sin partner uansett hva man syns selv er turn on

Anonymkode: ea41f...227

Skrevet (endret)

.

Endret av Cbunke90z
  • Liker 1
Skrevet

Som mann kan jeg si: såfremt du ikke har et lass med kjønnssykdommer å er relativt hygenisk så er musa di helt sikkert perfekt den. Puppene dine er også helt sikkert perfekt da skalaen min ihvertfall går fra A-å.

Det er riktig at mange damer har noen problemer, men de ligger fra nakken å opp å ikke motsatt.

Så kan vi jo prøve å sammenligne med andre damer..? Ehhh, nei vent litt det er riktig. Vi har ingen å sammenligne med nei for alle i hele verden er forskjellige. Hmmm hva gjør vi da? Jo aksepter den vi er å lev livet ditt for det er det bare du som kan.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Som mann kan jeg si: såfremt du ikke har et lass med kjønnssykdommer å er relativt hygenisk så er musa di helt sikkert perfekt den. Puppene dine er også helt sikkert perfekt da skalaen min ihvertfall går fra A-å.

Det er riktig at mange damer har noen problemer, men de ligger fra nakken å opp å ikke motsatt.

Så kan vi jo prøve å sammenligne med andre damer..? Ehhh, nei vent litt det er riktig. Vi har ingen å sammenligne med nei for alle i hele verden er forskjellige. Hmmm hva gjør vi da? Jo aksepter den vi er å lev livet ditt for det er det bare du som kan.

ingen sykdommer nei og jeg dusjer da hver dag. Og kler meg pent, sminker meg osv. Opptatt av å ta meg godt ut :-) 

• Liker 1
Skrevet

Legg det fra deg, ts. Ekstremt mange jenter er usikre på egen kropp, spesielt når de er yngre. Ikke se deg selv gjennom det du tror er hans øyne. Ikke la negative og overflatiske kommentarer påvirke deg. Alle fortjener å akseptere eller være stolte av kroppen sin. Ikke la noen andre styre deg til å føle noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...