AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #21 Del Skrevet 11. januar 2018 Valpen er altså 12 uker og ikke 16 når vi henter den. Eller rettere sagt 12 uker + 21 dager. My bad 🤔 Er det lovlig å ha med små hunder i kabinen på fly? Anonymkode: ba836...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #22 Del Skrevet 11. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Valpen er altså 12 uker og ikke 16 når vi henter den. Eller rettere sagt 12 uker + 21 dager. My bad 🤔 Er det lovlig å ha med små hunder i kabinen på fly? Anonymkode: ba836...d5e Da er den 15 uker. Hva med å høre hva oppdretteren din mener, de kjenner valpen best og har kanskje erfaring med å selge valper til utlandet. Anonymkode: fd29f...763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #23 Del Skrevet 12. januar 2018 15 timer siden, Ulven skrev: Ville ikke latt en valp sitte alene i tre timer og tre kvarter. Men det er helt uproblematisk å sitte i kennelen altså. Datteren min har gjort det fire ganger, siden hennes hunder trenger litt støtte i fremmede omgivelser. Ta med en bok eller håndarbeid, så går tiden fort. Ja det blir nok kennelen, dersom det ikke blir veldig mye sjø. Vi har valgt å se det an og ved mye sjø og bølger så kjører vi heller hjem via Sverige. Vet du om man har lov til å medbringe en krakk eller noe og sitte på? Eller må man bare sitte på gulvet? Valpen sover vel for det meste på turen over dammen, men hvis den skulle være våken og plutselig sitter i bilen helt alene og ikke vet hva som skjer så vil jeg nok helst ha den i kennelen hvor jeg kan holde et øye med den! Og vi vil jo ikke kjøre 12-13 timer via Sverige med mindre vi MÅ Anonymkode: ba836...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå