Gå til innhold

Bruker dere kondom?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som ikke har fast partner, er dere flinke til å bruke kondom? 

Hvor ofte går du å sjekker evt kjønnssykdommer dersom du har droppet kondomen? 

Og er det flere enn meg som får totalt angst etter «ubeskyttet sex»?

Anonymkode: 66f19...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dater en nå og vi bruker ikke kondom. Men begge er rene og vi er eksklusive. 

Anonymkode: ebd4c...8dc

Skrevet

Nei, kondom er ikke brukt her de siste syv årene. Bruker mannfolk kondom så får de den ikke inn eller kondomet sklir av er min erfaring vær gang og sexen ble avbrutt pga knoting. Hjelper ikke med gli eller andre kondomer. Ikke hatt en kjønnsykdom i hele livet mitt. 

Anonymkode: 81786...963

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, kondom er ikke brukt her de siste syv årene. Bruker mannfolk kondom så får de den ikke inn eller kondomet sklir av er min erfaring vær gang og sexen ble avbrutt pga knoting. Hjelper ikke med gli eller andre kondomer. Ikke hatt en kjønnsykdom i hele livet mitt. 

Jeg synes også at det er knotete med kondom, og syns sex føles bedre uten, men er redd for å få kjønnssykdommer... 

Anonymkode: 66f19...a5d

Skrevet

Nei, er ganske dårlig på det gitt. Får ikke angst av det, nei.

Anonymkode: 55263...222

Skrevet

Ja, bruker alltid kondom , eller helt ærlig så nesten alltid hvertfall. Tester meg etter hver gang jeg har hatt ubeskyttet sex, og jevnlig selvom jeg har sex med kondom, for sykdommer kan smitte før selve penetreringen også.

Anonymkode: 95e5d...821

• Liker 2
Skrevet

Er mann og en av grunnen til at jeg prøver å holde meg til fast sexpartner er for å slippe å bruke kondom. Buker kondom om det er en dame som jeg ikke vet er sykdomsfri for jeg har ingen ønsker om å bli syk.  Men mitt inntrykk er at damer ofte er slepphendte og ikke krever kondom. Og det gjør meg bare sikrere på at det er lurt å bruke kondom.

Anonymkode: 3241e...9e4

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg ikke noe på !

Vet om folk som fikk kjønnssykdom fra første ligget dems uten kondom, og vet ikke om en eneste person som hyppig har ubeskyttet sex som aldri har hatt en kjønnssydom

Hvorfor skulle kondom ha noe å si for om mannen får penis inn? Det gjør det jo lettere å få den inn pga glidemiddelet.
Hvis kondomet sklir av så må de ha ekstremt tynn penis og en xxxxL kondom!

Anonymkode: 95e5d...821

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, og har ikke denne erfaringen. Så lenge jeg er hard nok er det null problem og fort gjort å slenge på en kondom. Samleiet er ikke noe vanskeligere å gjennomføre enn uten. Med riktig størrelse skal det mye til før den sklir av men følsomheten er jo svekket. Brukes ved nye partnere. Er det snakk om et fast opplegg, droppes det så lenge det ikke er andre involvert. Prøver å få tatt en sjekk ca. en gang i halvåret så lenge det er "aktivitet". Resultatene har vært finfine:)

• Liker 3
Skrevet

Ingen kondom her i gården :))) Men har fast partner, vi er begge testet og går på prevensjon. Hadde jeg IKKE hatt fast partner ville jeg 100% brukt kondom, eller droppa hele samleiet fordi et ONS er ikke verdt hverken klamydia, gonore eller HIV.

Anonymkode: 0ebbb...e06

• Liker 1
Skrevet

Ja tidligere i fast forhold. Tåler ikke hormon prevensjon, og av spiral fikk jeg blødninger hele tiden, så vi brukte kondom. Etter barn nr 2 "klippet" mannen strengen 

Anonymkode: bad66...c19

Skrevet

Nei, ikke siden jeg var 18. Sex uten kondom er så utrolig mye bedre,  kan ikke sammenlignes.

Skrevet

Jeg er i fast forhold, og mannen bruker ikke kondom. Jeg elsker å bli knullet uten kondom :) 

Anonymkode: c128f...425

• Liker 2
Skrevet

Knuller med kondom hvis det er gode grunner for det. F.eks. ny partner, flere partnere parallelt, partner som ikke bruker annen prevensjon.

Med nye partnere får man en "andre første gang" å se frem til. Første gang og første gang uten kondom.

Anonymkode: c9e12...e5c

• Liker 1
Skrevet

Brukte kondom i fast forhold ca 6 mnd fordi jeg sluttet på pillen. Var egentlig helt uproblematisk. Nå er vi igang med å produsere bebis så da droppet vi kondomet. Foretrekker jo uten men hadde aldri droppet kondom om jeg ikke var i fast forhold og begge var sjekka for sykdommer på forhånd.  

• Liker 1
Skrevet

Alltid kondom. Gidder ikke få "angst" etter ubeskyttet sex. Gidder ikke lure på om jeg kan være gravid eller kan ha en kjønnssykdom. Gidder ikke gå til legen mellom hver gang jeg eventuelt har uforpliktende sex, noe som jo må være kravet dersom man ikke beskytter seg, så man ikke risikerer å smitte de neste sexpartnerne.

• Liker 1
Skrevet

Er i et langvarig forhold men bruker alltid kondom. Hun får urinveisinfeksjon tvert hvis vi dropper det.

Kjipt men ikke verdens undergang. Litt mindre følsomhet, og litt styr å måtte avbryte for å kle på junior, men i sum allikevel liten pris å betale for å ha sex uten at det ender med UVI.

Anonymkode: 7d01d...53e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...