Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite kult, jeg ligger på 439. plass på lista over flest antall innlegg!!! :hoppe::ler:

Skrevet

Hvordan fant du ut det 'a? :oops:

Gjest Embla s
Skrevet

Sier du det, Tex.. jeg for min del ligger på 36. plass. Men nå er jo du fersk her inne og alt, så :tunge1::ler:

(Undrer meg alltid over at GRY ligger så høyt oppe. Ser jo aldri innlegg fra henne.. Kanskje hun er utrolig aktiv på en eller annen snikk-snakk tråd :klø: )

Skrevet

Dette vil jeg egentlig ikke vite, men hvor ser man dette da?

Over 600 innlegg på en drøy måned er imponerende, Tex, når du jo i tillegg har et travelt familieliv!

Gjest Seleena
Skrevet

Har ein mistanke om at det blir mykje useriøse innlegg når ein konkurerar på denne måten? :wink:

Skrevet

Er det noen som sitter og poster innlegg bare for å konkurrere om flest mulig da? De fleste skriver vel bare der man føler for, noen skriver mange, andre færre.

Gjest Embla s
Skrevet
Er det noen som sitter og poster innlegg bare for å konkurrere om flest mulig da? De fleste skriver vel bare der man føler for' date=' noen skriver mange, andre færre.[/quote']

Å si ikke det! For meg er dette veldig viktig, et av de kriterier jeg definerer meg selv ut fra, faktisk :ler::wink:

(og dette tulleinnlegget skriver jeg bare for å komme enda høyere opp på listen :ler: )

Skrevet
Har ein mistanke om at det blir mykje useriøse innlegg når ein konkurerar på denne måten? :wink:

Konkurrerer??? :o

Neihei, da har du misforstått :wink:

Gjest Embla s
Skrevet

Konkurrerer??? :o

Neihei, da har du misforstått :wink:

åjoda, bare innrøm det, Tex: for dere som ikke vet det: Tex liker egentlig ikke å skrive innlegg her, men biter tenna sammen og skriver fordi hun har ett mål med livet sitt: å slå meg når det gjelder antall innlegg! Siden mitt mål med mitt liv er å vinne over Tex mht antall innlegg på KG, er vi bitre fiender. Alle koseinnlegg vi skriver til hverandre er bare påskudd for å få nok et innlegg. sånn er det med den saken. 8)

Skrevet

Såså, barn.

Vær snille nå.

Skrevet
Såså, barn.

Vær snille nå.

Hakke du lagt deg ennå? Jeg for min del venter på gubben som FREMDELES er på jobb........

Skrevet

Så hvetebrødsdagene er over...?

Skrevet

Har det i det hele tatt vært noe....?

*løper inn på barn og familie*

Skrevet
her Pinkers' date= du er nummer 390 :wink:

Aha!! Takk Tex :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...