elim2354 Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Hei. Jeg lurer på om det er noen her som vet om man får fri i helgene og på kveldene i rekruttperioden i Madla? Altså om man kan forlate leieren, for eksempel på en tirsdags kveld om man kan dra bort 1 time for å besøke noen rett utenfor leieren og deretter komme tilbake takk for svar
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Kommer helt an på hvor du skal tjenestegjøre (madla er vel fortsatt sjøforsvaret?), og selv om man skal i sjøforsvaret så er det jo undergrener, og rekruttperioden kan tenkes å fokusere på det litt den siste tiden. I begynnelsen er det gjerne mer likt for alle, så da kommer det an på hvilken tropp/kompani man kommer under, hva slags befal man får osv. Da jeg var i rekrutten for det som begynner å bli noen år siden, så var det likevel 1 måned "karantene" i begynnelsen, dvs. man kunne ikke forlate leieren den første måneden. Dette var for at alle skulle gjennom en tilvenningsperiode. Etter det var det litt mer fritt så lenge det ikke var kveldstjeneste. Anonymkode: dd445...65e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Man får vel ikke landlov (gå uten for leir) før etter 2-3 uker tror jeg, men etter det kan man gå dit man vil etter tjeneste og i helgene. Anonymkode: 0ac3d...00d
elim2354 Skrevet 11. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. januar 2018 vet du hvor mange steder man kan få ønske om å dra etter rekrutten i Madla i sjøforsvaret?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, elim2354 skrev: vet du hvor mange steder man kan få ønske om å dra etter rekrutten i Madla i sjøforsvaret? Det vet jeg ikke. Jeg var i Luftforsvaret. Du finner for øvrig en god del info om det her: https://forsvaret.no/karriere/forstegangstjeneste/muligheter/?rowlimit=10 Hvis du trykker på de ulike tjenestene står det når de har innrykk. Anonymkode: 0ac3d...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå