Huldra:) Skrevet 6. februar 2005 #1 Skrevet 6. februar 2005 Hva slags smykker kommer dere til å ha på den store Dagen? Og i hva slags materiale? Øredobber? Armebånd? Halssmykke? Tiara? Perler? Diamanter? Gult gull? Sølv? Hvitt gull? Fargede stener?
majan Skrevet 6. februar 2005 #2 Skrevet 6. februar 2005 ja det samme spørsmålet har jeg stilt meg flere ganger. Jeg har kjøpt tiara som er i gull og med Rhinsteinsmykker. men så har jeg funnet et kjede med anheng som er i hvitt gull - som jeg har veldig lyst til og bruke på den store dagen. Brudekjolen min har både perler og rhinstein som er brodert på kjolen så jeg trur det blir det, Armbånd vet jeg ikke om jeg kommer til og bruke??? hmm..... også kommer jeg vel bare til og ha noen små rhinstener som ørepynt. trur du dette blir bra???
Gjest Brud2005 Skrevet 6. februar 2005 #4 Skrevet 6. februar 2005 Hei Jeg har tenkt å ha perler og glassteiner. Tiaraen min har begge deler, og jeg tror jeg velger et smykke med perler, og diamanter i ørene (something old ) som tar opp glassteinene i tiaraen.
maki Skrevet 6. februar 2005 #5 Skrevet 6. februar 2005 jeg har kjøpt meg dette smykkesette, mine er i sølv/hvit, tror perlene er mindre for der så de litt store ut og jeg betale 200kr mer
Arwen Skrevet 6. februar 2005 #6 Skrevet 6. februar 2005 Jeg har et sølvkjede med perler og stener og perler i ørene. Ikke noe mer tror jeg. Har et armbånd liggende, men tror ikke jeg vil bruke det.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 6. februar 2005 #8 Skrevet 6. februar 2005 Har Rhinstener sydd i kjolen, mamma har kjøpt smykke,øredobber og tiara i sammer stener. Armbånd vet eg ikke om jeg orker å ha, men fotlenke har jeg fått av svigermor. Da var det bare noe lånt og blått igjen
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2005 #9 Skrevet 6. februar 2005 Jeg hadde strass smykke i halsen, glitrestener i håret, diamanter i ørene og tiara med glitrende og grå stener. Jeg hadde ikke klokke eller armbånd, jeg hadde forlovelsesring i hvitt gull med diamant, og min oldemors brudebrosje i mørkt sølv.
Gjest Anonymous Skrevet 6. februar 2005 #10 Skrevet 6. februar 2005 Jeg skal ha tiara, litt store øredobber som henger, og ring. That's it!
vackraflickan Skrevet 6. februar 2005 #11 Skrevet 6. februar 2005 En liten diamentlignende sten i kjedet med øredobber som passer. Og tiara med masse stener og glitter.
Blueberry Skrevet 6. februar 2005 #12 Skrevet 6. februar 2005 Jeg fikk perleøredobber av forloveden min da vi forlovet oss i Ungarn. De skal jeg bruke. Til jul i fjor fikk jeg (også av forloveden) et smykke som er formet som et hjerte med hjerteformet hull inni. Smykket er i gull, men det er fylt med hvitt gull i rammen...hvis dere skjønner...=) Og så har jeg kjøpt tiara som er masse fine perler på og det er tredd perler på gulltråd som står oppover...elendig forklaring...får legge ut et bilde en gang heller...hehe... Ingen ring, ingen armbånd (ikke enda i alle fall...får se hva jeg får til bursdagen... ). Kjolen min har broderi i gull, og litt i sølv, men synes det passer veldig godt med gull og perler til da i alle fall. Oi som jeg gleder meg!
Augustbrud02 Skrevet 7. februar 2005 #13 Skrevet 7. februar 2005 Av smykker hadde jeg perle-kjede med, perle-øredobber, perle-armbånd og perle-tiara. Også gifteringen da selvsagt. I tillegg hadde jeg noen små diamant-liknende stener limt i håret. http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden3.jpg http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden2.jpg
Brud180605 Skrevet 8. februar 2005 #14 Skrevet 8. februar 2005 Jeg skal bruke en nydelig, enkel diamant som jeg fikk til jul hos min kjære. Jeg tror dette blir det fineste til min kjole.
kristine75 Skrevet 8. februar 2005 #15 Skrevet 8. februar 2005 jeg tror jeg skal ha et enkelt perlesmykke, øredobber og armbånd
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 8. februar 2005 #16 Skrevet 8. februar 2005 Enkel tiara med "diamanter". Smykkesett (øredobber og halsbånd) med Swarkovski krystaller som jeg fikk av min mann til jul. Skal trolig har slør med spredte krystaller. Armbånd vet jeg ikke noe om enda. Har aliansering og to en-stens ringer i hvitt gull som jeg også skal ha på meg.
Martha Stewart Skrevet 8. februar 2005 #17 Skrevet 8. februar 2005 Så langt er dette planen: - Blanke stener i håret - Smykke med blanke stener - Diamanter i ørene - Sølvarmbånd med blanke stener - Forlovelsesringen i hvitt gull med én diamant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå