AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #1 Skrevet 11. januar 2018 Hei alle fininger! Jeg er på nippet til å kjøpe meg en innekatt. Da jeg bor midt i Oslo sentrum vil det være uforsvarlig å la den gå fritt ute, dessverre.. Men, jeg skaffer meg en rase som anbefales som innekatt, sånn i forhold til noen skulle kommentere det Uansett, jeg har lekt litt med tanken om å etterhvert oppgradere fra min ettroms til en tre- eller fireroms. Har noen erfaring med å leie ut med innekatt? Tenker å isåfall "kattesikre" alle vinduer, og finne meg en leilighet der jeg har en egen gang med dør, slik at katten ikke piler ut. Er dette en dårlig ide, eller tror dere det funker? Jeg er isåfall ute etter rolige leietakere..:-) Vil bare høre deres mening! Anonymkode: d6ba7...cc0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #2 Skrevet 11. januar 2018 Vet bare at tvert det kom nye folk, som ikke var vant til at jeg hadde katt, så forsvant katten min ut på ukjent sted, og det tok 2 måneder med konstant leting og etterlysning for å finne den igjen. Er ikke bare leieboeren din du må bekymre deg for, men også gjester som leieboeren din har rett til å ha. Anonymkode: 160e2...3a6 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #3 Skrevet 11. januar 2018 Tror jeg hadde kverket katta etterhvert da. Ellers så skulle det vært veeeeldig billig. Anonymkode: a5124...eb8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #4 Skrevet 11. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg hadde kverket katta etterhvert da. Ellers så skulle det vært veeeeldig billig. Anonymkode: a5124...eb8 Målgruppen min er student som ikke selv kan ha kjæledyr, men som ønsker det! Tar ikke inn hvem som helst da Anonymkode: d6ba7...cc0
Sirah Skrevet 11. januar 2018 #5 Skrevet 11. januar 2018 Tja finner du noen som er glade i dyr så kan det jo hende du får leid ut alikevel. Du må nok gå noe ned i pris pga lukt og allergi osv. Selv hadde det ikke vært aktuelt for meg å leie en plass med innekatt da flere i min familie har allergi og de da aldri kunne stikki innom. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #6 Skrevet 11. januar 2018 Jeg hadde gjerne leid en plass med katt inne! :D Anonymkode: 21e80...b64 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #7 Skrevet 11. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde gjerne leid en plass med katt inne! :D Anonymkode: 21e80...b64 Da er det deg jeg leter etter, hihi Anonymkode: d6ba7...cc0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #8 Skrevet 11. januar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet bare at tvert det kom nye folk, som ikke var vant til at jeg hadde katt, så forsvant katten min ut på ukjent sted, og det tok 2 måneder med konstant leting og etterlysning for å finne den igjen. Er ikke bare leieboeren din du må bekymre deg for, men også gjester som leieboeren din har rett til å ha. Anonymkode: 160e2...3a6 Ja, forsåvidt veldig sant..:-/ Anonymkode: d6ba7...cc0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2018 #9 Skrevet 11. januar 2018 Ingen som har vært i samme situasjon? Anonymkode: d6ba7...cc0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2018 #10 Skrevet 12. januar 2018 Leier ikke ut, men har katt. Og den er veldig sosial og liker folk, så ikke alle katte er redd fremmede. Til jul lå katten under spisebordet hele kvelden mens familien hadde julebord, med 13 gjester sittende rundt som katten ikke kjente Og jeg hadde gjerne leid hos noen med katt da jeg var student 😃 Anonymkode: f8d40...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå