Gå til innhold

Leie ut rom med innekatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle fininger! Jeg er på nippet til å kjøpe meg en innekatt. Da jeg bor midt i Oslo sentrum vil det være uforsvarlig å la den gå fritt ute, dessverre.. Men, jeg skaffer meg en rase som anbefales som innekatt, sånn i forhold til noen skulle kommentere det :) 

Uansett, jeg har lekt litt med tanken om å etterhvert oppgradere fra min ettroms til en tre- eller fireroms. Har noen erfaring med å leie ut med innekatt? Tenker å isåfall "kattesikre" alle vinduer, og finne meg en leilighet der jeg har en egen gang med dør, slik at katten ikke piler ut. Er dette en dårlig ide, eller tror dere det funker? Jeg er isåfall ute etter rolige leietakere..:-) Vil bare høre deres mening!

Anonymkode: d6ba7...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet bare at tvert det kom nye folk, som ikke var vant til at jeg hadde katt, så forsvant katten min ut på ukjent sted, og det tok 2 måneder med konstant leting og etterlysning for å finne den igjen. Er ikke bare leieboeren din du må bekymre deg for, men også gjester som leieboeren din har rett til å ha. 

Anonymkode: 160e2...3a6

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg hadde kverket katta etterhvert da. Ellers så skulle det vært veeeeldig billig. 

Anonymkode: a5124...eb8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg hadde kverket katta etterhvert da. Ellers så skulle det vært veeeeldig billig. 

Anonymkode: a5124...eb8

Målgruppen min er student som ikke selv kan ha kjæledyr, men som ønsker det! Tar ikke inn hvem som helst da:)

Skrevet

Tja finner du noen som er glade i dyr så kan det jo hende du får leid ut alikevel. Du må nok gå noe ned i pris pga lukt og allergi osv. Selv hadde det ikke vært aktuelt for meg å leie en plass med innekatt da flere i min familie har allergi og de da aldri kunne stikki innom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gjerne leid en plass med katt inne! :D 

Anonymkode: 21e80...b64

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gjerne leid en plass med katt inne! :D 

Anonymkode: 21e80...b64

Da er det deg jeg leter etter, hihi:laugh:

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet bare at tvert det kom nye folk, som ikke var vant til at jeg hadde katt, så forsvant katten min ut på ukjent sted, og det tok 2 måneder med konstant leting og etterlysning for å finne den igjen. Er ikke bare leieboeren din du må bekymre deg for, men også gjester som leieboeren din har rett til å ha. 

Anonymkode: 160e2...3a6

Ja, forsåvidt veldig sant..:-/

Skrevet

Ingen som har vært i samme situasjon? :(

Skrevet

Leier ikke ut, men har katt. Og den er veldig sosial og liker folk, så ikke alle katte er redd fremmede. Til jul lå katten under spisebordet hele kvelden mens familien hadde julebord, med 13 gjester sittende rundt som katten ikke kjente ;)

Og jeg hadde gjerne leid hos noen med katt da jeg var student 😃

Anonymkode: f8d40...f78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...