Gå til innhold

Utdrikkingslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tanker og ønsker har dere til utdrikkingslaget?

Noen vil jo gjerne ha en rolig middag med gode venner, mens andre vil ha en heidundrende fest!

Hvilke ønsker har dere, jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa!

Her slipper min forlover billig unna, jeg har et sterkt ønske(les:forlanger å få slippe :wink: ) om å ikke ha noe utdrikningslag.. Vet mange sier at dette er sært, for det kan jo gjøres så enkelt og hyggelig som en middag med jentene....

Men, sånn er nå jeg....

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei!

Har ønsket om en rolig dag/kveld jeg.... men får nå se hvordan det blir. Vennene mine er ikke til å "stole" på

Skrevet
Hei!

Har ønsket om en rolig dag/kveld jeg.... men får nå se hvordan det blir. Vennene mine er ikke til å "stole" på

Hva legger du i "en rolig dag/kveld" da? Kun en middag, eller en hel dag med jentene hvor dere f.eks. koser dere på spa?? Mulighetene er jo mange :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi skla på hyttetur en hel helg, og det gleder jeg meg til. :hoppe:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg hadde aldri stilt opp som kyss/kondom-selgende, utkledd i ett eller annet idiotisk kostyme på KarlJohan!! Og jeg ville heller IKKE satt pris på en innleid stripper, fallskjermhopp eller lignende!

Ting jeg ville satt pris på var picnic, alle mulige variasjoner av spa, hyggekveld med god mat&drikke, etc.

Skrevet

Jeg hadde en fantastisk dag, som startet med at jeg fikk servert champagne og jordbær hjemme på min egen veranda. Siden kom det masse venninder hjem til meg, vi spiste god mat og drakk masse. Så bar det ned til byen på karaokebar, og jeg ble ikke fullest..... :sjarmor:

En perfekt dag, stille og rolig med vidunderlige høydepunkter. Akkurat slik jeg ønsket meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil kose meg med alle venninnene mine. Ikke noe omoggjøreåblifullest-party. Heller ikke utkledning og drite-ut-Hanne-dag. Da drar jeg hjem.

Er jo ganske sporty av meg, så jeg er med på mye. Men kvalitetstid med gode venninner er det viktigste.

Jeg har lyst til: spa, hyttetur, fallskjerm, strikkhopping, megazone (IKKE PAINTBALL PGA BLÅMERKER) +++

Gleder meg!

Skrevet

Hadde vært kjekt med en ridetur, spa og en bedre middag... Rideturen hadde garantert blitt morsomst for meg... :ler: Håper bare forloveren min har forstått at jeg IKKE vil ha en "ha-det-morsomt-på-brudens-vegne" dag... Ikke drikker jeg heller...men de som skal være med må gjerne drikke, så lenge ingen blir ekkelt full...

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Enig med de fleste her i at jeg ønsker en morsom fest sammen med gode venner. Ønsker IKKE utkledning - drite ut tull osv. Min forlover er heldigvis helt på samme bølgelengde! :)

Men synes at mange av de tingene dere ønsker på utrikningslaget deres er veldig dyrt! Jeg forventer ikke slike dyre utskeielser.

Skrevet
Enig med de fleste her i at jeg ønsker en morsom fest sammen med gode venner. Ønsker IKKE utkledning - drite ut tull osv. Min forlover er heldigvis helt på samme bølgelengde!  :)  

Men synes at mange av de tingene dere ønsker på utrikningslaget deres er veldig dyrt! Jeg forventer ikke slike dyre utskeielser.

Helt enig med Vigdis her - på alle punkter.

Jeg ønsker meg en morsom fest sammen med alle mine gode venninner. Dette innvolverer ikke utkledning og utdriting og dette vet min kjære forlover.

Jeg ønsker heller ikke at det blir noe arrangement som gjør at dette kommer til å koste mye for de som skal dele dagen med meg. Mine venner tenker jeg har nok utgifter pga bryllupet mitt som det er siden de aller fleste må overnatte på hotell for å kunne delta.

Mye eller lite alkohol? Vi får se hva dagen/kvelden bringer :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde betalt selv... I hvertfall om det har noe med spa å gjøre...

Skrevet
Hvilke tanker og ønsker har dere til utdrikkingslaget?

Jeg vil ikke ha noe, noe min forlover er veldig klar over. :)

Skrevet
Jeg hadde betalt selv... I hvertfall om det har noe med spa å gjøre...

Hva hvis de ikke lar deg gjøre det da? ;)

Gjest Lille smurf II
Skrevet

Jeg vil ikke ha noe, noe min forlover er veldig klar over. :)

ENDELIG en som meg;)

Skrevet

Jeg har sagt at jeg tåler litt morsomheter, men vil helst ha en koselig dag.

___

Gutten min er jeg mer beskymra for, har blitt fora med så mange historierer der brudgommen har død eller nesten død i det siste :sjokk: :hår:

Er vel ikke alle som kan bli tatt for god fisk men uansett

Skrevet

Jeg gleder meg til å få samlet alle jentene "mine". Vet at min forlover ikke vil finne på ting jeg ikke ønsker å gjøre, men jeg må jo innrømme at noen overraskelser ikke hadde vært å forakte. Gleder meg.

Skrevet

Spa eller hyttetur hadde vært deilig, båt-tur eller piknik like så. Håper bare det ikke blir en veldig dyr affære da jeg synes det er trist hvis noen ikke har råd til å være med. Må selv droppe utdrikningslaget til en venninne neste mnd pga. økonomi... :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...