Gå til innhold

Hender

Jeg liker best:  

1. 1. Jeg liker best:

• Håndverkerhender
      27
    • Akademikerhender (pianofingre)
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes store mannehender og fingrer er noe av det mest sexy som fins :wow: men det er ikke akkurat det første jeg tenker på når jeg treffer en mann for å si det slik. Mange av de jeg har vært forelsket i har jeg ikke engang lagt merke til hendene på. Så det er altså ikke noe jeg er spesielt opptatt av, men når sant skal sies så er det ingenting som slår å bli befølt av en mann med store og sterke hender :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest porselen
Skrevet

Jeg liker ikke hendene for tynne, og heller ikke for fete. Det er egentlig vanskelig å beskrive hvordan hendene i mitt liv er, men det er noe spesielt med hender for meg.

Det er en mann på den bussen jeg tar til daglig som har de mest sexy hender jeg vet om, og resten av typen er heller ikke så verst. Men nå er jeg etablert i et fast forhold så jeg nøyer meg med å kikke.

Gjest Rimfrost
Skrevet

Mannfolkhender er best.... Sånne tynne, lange slangeehender er dritekkelt! :o

Gjest Aurélie
Skrevet

Akademikerhender? :ler: Har aldri hørt den betegnelsen før. Hvorfor det navnet? Fordi de helst blafrer i bøker?

Anyways, tror jeg foretrekker litt robuste never som kan få opp et syltetøylokk osv.

Skrevet
Anyways' date=' tror jeg foretrekker litt robuste never som kan få opp et syltetøylokk osv.[/quote']

Det ene utelukker ikke det andre. Å ha pianofingre betyr jo ikke at man ikke kan åpne syltetøyglass eller håndtere verktøy. :wink:

Skrevet
Med andre ord pene, velproposjonerte. De finnes vel både i kategorien "håntverkerhender" og "akademikerhender" vil jeg tro?

Enig. Begge typer kan være pene - og de kan være ikke fullt så pene... :tunge1: Jepp, nå svarte jeg godt for meg - ho ho!

Gjest pianofingre
Skrevet
Akademikerhender? Har aldri hørt den betegnelsen før. Hvorfor det navnet? Fordi de helst blafrer i bøker?

Haha, yes, helt korrekt. Mine liker helst å blafre i bøker og kose med kjæresten ihvertfall

:wink: Takk for gode tilbakemeldinger, tydelig at smaken er som baken! Men så tror jeg det er mer og hente hos ei dame som liker akademikere også, og ikke bare styres av instinkter :o flame on! :kul:

Skrevet
Men så tror jeg det er mer og hente hos ei dame som liker akademikere også' date=' og ikke bare styres av instinkter :o flame on! :kul:[/quote']

Så du hadde egentlig gjort deg opp en mening før du spurte om hva vi burde like best... :roll:

Gjest *tiril*
Skrevet

Så du hadde egentlig gjort deg opp en mening før du spurte om hva vi burde like best... :roll:

Pianofingre spør vel ikke om hva du burde like, men heller hva som foretrekkes, eller om det tenkes på i det hele og det store.

Jeg har ikke tenkt så mye på dette med hvilke hender jeg liker.. bare de ikke er for små tenker jeg. De må være større enn mine hvertfall!

Når jeg tenker meg om så liker jeg ikke hender som er feminine. Så, så lenge det er litt makulinitet å spore så er det de samme hvilke type hender det er. Men helst rene. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er veldig fiksert på hender.. jeg liker dem litt hårete, og store, ikke små udefinerte

Gjest Moonshadow
Skrevet

Liker litt røffe hender der blodårer og sener står litt ut.

Skrevet
Liker litt røffe hender der blodårer og sener står litt ut.

Oh yes! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...